Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
runzuk Skrev:Et andet spørgsmål, jeg ved at o-ringen (den yderste ring) kan afmonteres på titanium modellen.
På min model - stål - kan jeg ikke løsne ringen.
Er det kun på titanium modellen o-ringen kan afmonteres 
Hej Rune.. Jeg har begge de 2 omtalte ure, så kan måske hjælpe med et svar. Kan ikke lige se om du fik svar på dette spørgsmål i denne tråd.. Du kan ikke løsne o-ringen på Eco-zilla, tro mig, jeg har også prøvet forgæves på min:-)
•
Et svar fra Sporty ure:
--
Hej Rune,
Jeg er ked af, at du har måtte vente så længe på et svar.
Jeg har desværre ikke fået en forklaring på hvorfor produktionsnummeret er forskelligt, og det til trods for at Citizen er forespurgt direkte. Det skal lige siges, at de har kommenteret henvendelsen ved ikke at komme tilbage, men indtil videre kan jeg har heller ikke andet sted kunne få en forklaring.
Jeg har dog forsøgt at finde denne via nettet, idet jeg var blevet lige så nysgerrig, men heller ikke her kan jeg finde et endegyldigt svar. Blot konstatere, at dette ur ikke er det eneste med disse mange cifre.
Jeg har dog fået oplyst, at det ikke er muligt at afmontere ringen som sidder udenom bezel på denne model.
Jeg vil dog ikke opgive, så nyt skal jeg nok få støvet op, bare ikke så hurtigt som forventet.
Med venlig hilsen
Henrik Falkenstrøm
SPORTY URE
•
Sorry intet nyt. Men læs gerne mit review af uret her:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=13699" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=7&t=13699</a><!-- l -->
•