omega seamaster aqua terra
hejsa

Er faldet pladask for dette ur i rødguld og har så fundet det brugt til 40.000 kr det er knap 2 år og er fejlfrit ligner et nyt spørgsmålet er så om det er den rette pris. listepris er 53.900. så ja der er da lidt sparet men det er jo også brugt.

det er den model med den store urskive.

Har aldrig haft dyrt ur før og har udelukkket gået efter looket. og altså ikke hvad det indeholder.

Men håber da meget på at der er et geni eller to herinde der kan hjælpe mig lidt.

til sidst så skal man nu lede længe efter et forum hvor tonen er så god som den er herinde.
Svar
ups lige en rettelse det er i stål og rødguld.. sorry
Svar
Hej aya
Tak for påskønnelsen af forumet gode tone, som vi søger at opretholde (af og til under lidt "skrig & skrål" Icon_e_wink )

Det er ofte hensigtsmæssigt, at frekventere www.chrono24.com, for at danne sig et skøn over et urs markedspris.
Nedenstående billede (klik for større opløsning) er et klip af en søgning på Omega Aqua Terra - sorteret i stigende prisorden.

İmage

Blandt de illustrerede er oven i købet en kronograf, der er prissat til 5.030 Euro ca. 37.500 kr.
Såfremt jeg har fundet den rigtige model, virker det som om, at prisen du har i overvejelse ligger i overkanten.

Med venlig hilsen - geodoc
Svar
Hej aya

Jeg kan sælge et helt nyt til dig, til cirka en 5000 kroner mere end det brugte du har set, og så får du et fabriksnyt ur med 3 års garanti.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)