Louis Vuitton ur?
#1
Hej alle i al-vidende ur-ekvilibrister

Jeg faldt over denne kuriositet på nettet.

http://www.dba.dk/herreur-louis-vuitton-...-70207366/

Uret er som sådan meget pænt, men ikke noget jeg personligt ville investere i.

Jeg er mest nysgerrig på om det bare er bling eller reel value for money, og hvad kan der gemme sig indeni?

Var ikke klar over at LV havde ure i deres sortiment.

Er der nogen af jer der kan sige noget om dette ur?


Og god weekend når i kommer der til.
Svar
#2
Jeg har aldrig nogensinde hørt om at Louis Vuitton skulle lave ure.
Omend hvis det skulle være true story, så kunne jeg aldrig drømme om at bruge 30.000,- for det foreviste ur!
Svar
#3
Ved ikke om det ur der bliver linket til er originalt. Men jeg ved, at LV laver ure, og tror kvaliteten er nogenlunde som andre smykke-ure, dvs OK.. Icon_smil
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
#4
Det ok ure men lidt i over pris. Uret der ses på billedet er med Eta modul værk magen til det der også sidder i nogle tag heuer ure.

Det er også Tag Heuer der laver magen af deres kasser osv. ligesom de også gøre med Christian Dior.
Svar
#5
LV laver udemærkede ure, dog er de fleste med ETA. Har set en engang med Zenith ElPrimero.

De får også lavet nogen af deres modeller hos andre urproducenter, der er tilknyttet gruppen (LVMH).
De har bl.a. lavet tourbillon
[url]"http://www.luxury-insider.com/Current_Affairs/post/2008/09/05/Louis-Vuitton-Tambour-Tourbillon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.luxury-insider.com/Current_A ... illon.aspx[/url]"

Sean Connery er deres ambassadør i øjeblikket:

İmage

Der er dog ikke meget sparet ved at købe uret, mener det koster omkring 3.300£ i butikkerne i England.
İmage
Svar
#6
Gad vide om Mido laver urene for LV ... synes der er noget "all dial" omkring den viste model ?
De venligste hilsner, John
Svar
#7
Fruen har haft sådan et LV ur. Det virker ikke som den mest imponerede kvalitet men egentligt ikke sindsygt dyrt ifht. hvor de ligger segmentmæssigt.

LVMH ejer også:

Zenith
Tag Heuer
Hublot
Dior Watches
Fred Chaumet
De Beers

Jeg vil umiddelbart skyde på at de bruger Tag's service organisation.

FH
Svar
#8
LV just one more fashion firm trying to earn easy money using their name on a watch.I have heard that Corum and cornflake are going to produce a ultra thin watch called the Corumflake.I cannot wait to see it Icon_e_biggrin Willy
Svar
#9
LV urene er bare endnu et træk fra LVMH i modebranchen, hvor de udnytter deres gode navn/brand til at tjene kassen. Umiddelbart vil jeg mene urene har TH kvalitet. Jeg syntes LV er et ok brand, men holder mig nu til deres lædervarer. At hele dynen så er 50 % for dyrt i forhold til den vare man får er en anden snak. Sådan er det når der går mode i den Icon_e_wink Kunne jeg ikke leve med denne overpris, ville jeg købe tøj og tasker i Bilka Icon_e_surprised Når det kommer til ure foretrækker jeg derimod klassisk design og godt håndværk, så der er LV urene siet fra. De har vist lavet en model med El Primero værk engang, men det kostede også derefter Icon_e_confused

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)