Han har da lidt stil - ham Charlie Sheen
#1
Jeg ville nok også blive lettere ophidset, hvis jeg formodede at et damebekendtskab havde stjået mit PP

[url]"http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article1446565.ece" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkend ... 446565.ece[/url]
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
#2
Det må man sige, fint ur - men er 250K$ alligevel ikke lidt højt sat? ...er listeprisen ikke snarer 150-165K$ ?

/Jesper
Svar
#3
Et par hurtiger søgninger viser ihvertfald, at han er blevet taget ved næsen, hvis han har givet $250k for det. Medmindre det selvfølgelig har været højt oppe og vende i popularitet og så røget ned igen.

Prøv lige at tænke på, at man har $150-200k til et ur. Havde nok valgt at fordele det lidt ud på nogle flere ure end bare et enkelt.
-Breitling Navitimer World
-Korsbek Oceaneer
-Rolex Datejust (1601)
Svar
#4
250.000 $ er nok i overkanten. Men de er dyre og kan være modellen går til over listepris. Det er der en del PPs der gør.

Har man 150-200.000 $ til ét ur har man med garanti også råd til andre ure Icon_e_wink Tror ikke man så har behov for at tænke på over hvor mange ure man spreder sine 200 k, men nok bare køber det man har lyst til.

/Mads
Svar
#5
Efter sigende har den gode Charlie en ursamling til en værdi på omkring 3,5 mio dollars... (Plus minus det der PP ur selvfølgelig)

//Berg
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#6
Hans ure kan der ikke sætte noget på
men jeg syntes godt nok ikke historier som denne viser manden har nogle stil det skulle da kun være en utrolig dårlig stil
det kan et par lækkere ure ikke ændre på,når så utroskab og kokainrus er bundet med på historien ja så mener jeg bunden er nået.

Men det hele kan jo være en stor løgn.
Svar
#7
Ikke fordi jeg har 100 % styr på gossip pressen, men jeg er nu ret sikker på at han var single på det tidspunkt hvor det skete...
Manden lever da livet, det må man da gi' ham... han går ikke nysgerrig i graven...

Men et kort spørgsmål - Hvorfor er man Denice Richards utro? Icon_question Icon_question Icon_question Icon_question

//Berg
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#8
Det irritere mig at jeg aldrig har beholdt sådan en 5970R.

Hvis historien passer så ved man hvad hun kan overraske en med til jul.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)