Watch spotting
#31
Jeg er lige kommet hjem efter en tur paa main street i Southampton og jeg saa det meste. En masse PP'er en bunke Rolex'er og overraskende mange Frank Muller. Udover det et par AP'er og en del Breitlinger.
Ud over ure, saa jeg alt hvad der er interessant inden for high end biler. 2 Mercedeser SLS, 2 Lamborghini Murcielagoer, 1 Mercedes SLR, 2 Rolls Royce Ghost, 2 Audi R8,
4 Maybachs og alt for mange Bentleyer og Ferrarier. Porsche og Range Rover er stort set alle mands eje i det omraade.
Svar
#32
Var en tur hos min speciallæge i det indre københavn tidligt i morges før jobbet, han roste mit ur og viste stolt sit nye Lange 1 i guld. Fik lov til at prøve det og må sige at det altså er noget helt specielt. Jeg er nok lige 40 år for ung, meeeeen - måske skulle man begynde at tænke i de baner...
Svar
#33
Jeg var i Verona i sidste uge, og jeg så et PP jumbo nautilus, en del IWC'er og et masse LV tasker med dame Rolex i stål.
Jeg selv samlede dette Zenith i 18 ct. rød guld med cal. 40 fra 50'erne Icon_mrgreen
Svar
#34
dwndler Skrev:Jeg var i Verona i sidste uge, og jeg så et PP jumbo nautilus, en del IWC'er og et masse LV tasker med dame Rolex i stål.
Jeg selv samlede dette Zenith i 18 ct. rød guld med cal. 40 fra 50'erne Icon_mrgreen
<flot stand - skiven ser ud som den originale?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#35
Der er lidt fugt skade i kanten og nogle patina eller snavs pletter på, men jeg klager ikke.
Jeg var på jagt efter noget i den farve (rød guld) i langt tid og fandt det fuldstændig tilfældigt.
Han afslå mit første bud, men jeg kom efter med et andet bud og så blev vi enige:-)
Uret skulle være serviceret og gennemgået af antikforhandlerens urmager.
Han har nogle virkelig flotte vintage ure i vinduet (Patek og lignede i guld, samt lommeure i samme kaliber), men jeg satsede og spurgte om han havde noget "billigere".
Jeg var heldigt. Desuden lærte jeg, at i Italien handler det kun med 18 ct. guld Icon_razz
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: