Tror det bliver en keeper
#1
Hej!

Checkede lige Gul og Gratis og så der lige var kommet en Geneve til salg 25 km fra hvor jeg bor. Ringede og talte med manden og aftale jeg lige skulle komme forbi og se uret. Det var et ældre ægtepar som havde arvet 3 forskellige familemedlemer og havde flere værelser fyldt med arvegods. Omega havde været en morbrors og manden havde gået lidt med den men synes ligegodt det var lidt træls at gå og trække den op. Uret var rigtigt fint, kasse og glasset kun lidt ridset. De var egentlig så glade for at der var en der interreserede sig for ure og ville sætte pris på det og gå med det så jeg kunne ikke sige nej. Nå ja og prisen var kr. 1.000 så jeg ville ikke engang være bekendt at prutte om prisen selv om jeg er vestjyde Icon_e_smile

Jeg kan mærke det bliver en keeper, tager den med til Peter Halse så kan han vurdere om der skal gøres noget.

Sidder der ikke et cal 6xx i disse Geneve?

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#2
Dét vil jeg kalde et godt fund - respekt Icon_cool Flot, klassisk og i god stand - SÅ bliver vintage Omega da ikke bedre Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Det ligner noget Caliber 1012.
Svar
#4
Columbo Skrev:Det ligner noget Caliber 1012.

??? så skulle der vel stå automatic på skiven ikke?

Manuel cal 613 tror jeg mere på!

vh baun
Svar
#5
Ligner noget caliber 1030 (1012 uden automatik-delen)
İmage
Svar
#6
Magnum Skrev:Ligner noget caliber 1030 (1012 uden automatik-delen)

Lyder mere rigtigt - ser ud til at være et ur der er lidt større end de fleste med 6xx serien!

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: