På udkig efter et "dress" ur
Det tror jeg du har ret i willy D&S er jo ikke så kendt og udbredt som JLC (egenligt lidt ærgeligt syntes jeg) men ingen af mærkerne holder vel værdien super godt
det gør så også at der hos begge mærker er mulighed for at lave en god handel hvis man køber brugt.

Begge mærker leverer til fulde det jeg syntes et must for et dressur nemlig den diskrete luksus Icon_cool Icon_cool Icon_cool
altså det med at uret ikke "lyser" op og kun kendere vil vide hvad man har på armen det syntes jeg er vildt fedt.

Havde jeg arm til det og mulighed for det skulle jeg klart have et D&S ur for det er et fedt mærke,men mit JLC klare de opgaver og snuppet pladsen fra det ur
kan kun et Polaris i det der engang gerne skulle bliver min egen lille ursamling Icon_cool
Svar
Der er et virkelig flot, elipseformet Girard Perregaux fra 60'erne til lidt over 3000. Det er ret flot ur, især til de penge. Et brugt Blancpain er vist også muligt inden for dit budget, men det er selvfølgelig rundt. Eller må jeg også tilslutte mig koret af D&S fans. Jeg har ikke et, men har mange gange stået med et i hænderne og følt mig meget fristet.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)