jacob jensen
Unregistered
Hvornår er du aller mest glad for dit/dine kvalitetsur/ure
For mig er der ingen tvivl da jeg ikke kan have ur på til daglig,det er når det er urdag og det andet gear er monteret så går jeg hen til winderen tager JLCet ud og spænder lænken om armen
den fornemmelse af kvalitet er bare god,så står jeg altid lige og nyder uret så kan dagen bare komme an
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg er selv meget glad for detaljerede skiver, og når jeg så engang i mellem giver mig tid til at kigge nærmere på uret end bare for at se hvad klokken er, så giver det mig en glædelig følelse. Det er nok her jeg er mest glad for mit ur.
Men det skal tilføjes at, når man trækker uret op eller spænder lænken og kan mærke kvaliteten, så er det også bare fedt.
plus aura plus, telle est la vie.
•
I like the feeling of putting a piece of real handwork on my wrist.And looking at a beautifull dial when i need to know the time of day.And i am happy that i did not drop it on the fucking bathroom floor while putting it on.

Willy
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Øjeblikket, hvor jeg skal vælge mig et ur fra urkassen er hver gang et dejligt øjeblik

Nogle gange, så bliver øjeblikket dog afbrudt af hustruens: "Står du der endnu ?" ... og ja, det gør jeg, for det er MIT øjeblik med MIN passion ... og det øjeblik skal nydes
De venligste hilsner, John
•