Nye Rolex med hakker/ ridser....
#1
Hej Alle

Er der nogen herinde der har oplevet at købe et helt nyt rolex med små hakker i kanterne??

Jeg købte et sub v-serie i dec fra aut forhandler og det havde ik være ude af kassen før jeg fik det i hånden og der var tre små hakker lige under kronen. Den dag jeg så var oppe med det, står jeg og kigger på et sprit nyt GMT, som jeg er den første der har i hånden, og der er også et hak dog på modsatte side af kronen.... forhandleren var målløs og ville selvfølgelig tage kontakt til Rolex for at høre hvad der sker for dem..... ik tilfredsstillende!!!

ser frem til at høre om der er andre der har oplevet det samme...

God aften
Svar
#2
hej drenge.
nyt rolex med hakker , lyder mystisk.
hylke er det dit navn?
kender en by der hedder hylke.

mvh jmj .

______________________________
hvis tid er penge,vil jeg samle på ure...
Svar
#3
Kunne lyde som om forhandleren har haft uret på udstilling, her kan det let få små mærker når det løftes ind og ud af en montre for at blive vist frem. Der er også den mulighed at uret har været solgt og er blevet returneret kort efter uden at forhandleren har bemærket det slid det har pådraget sig.

Man kan sige det er lidt frækt at sælge uret som nyt, men forhandleren har muligvis været i god tro.

Jeg mindes en gammel tråd hvor en bruger herinde fandt ridser på sit helt nye Patek Phillipe i rødguld.
Svar
#4
hylke Skrev:Hej Alle

Er der nogen herinde der har oplevet at købe et helt nyt rolex med små hakker i kanterne??

Jeg købte et sub v-serie i dec fra aut forhandler og det havde ik være ude af kassen før jeg fik det i hånden og der var tre små hakker lige under kronen. Den dag jeg så var oppe med det, står jeg og kigger på et sprit nyt GMT, som jeg er den første der har i hånden, og der er også et hak dog på modsatte side af kronen.... forhandleren var målløs og ville selvfølgelig tage kontakt til Rolex for at høre hvad der sker for dem..... ik tilfredsstillende!!!

ser frem til at høre om der er andre der har oplevet det samme...

God aften

Har oplevet det samme... Fik et spritnyt GMT i foedselsdagsgave, og da jeg tog det ud af aesken saa jeg et lille hak i underkanten af kassen. Jeg fik dog ikke gjort noget ud af det, saa jeg har stadig uret, med et lille hak i siden.
Det er købt paa Long Island i New York.
Svar
#5
Jeg har aldrig set et nyt Rolex med hakker. Jeg har derimod set masser af udstillingsure med små skrammer her og der....

Mvh Morgan
Svar
#6
Hej igen

Det har ikke været ude af kassen før jeg fik det i hånden, og det sammen med det GMT jeg så på. De var begge kommet direkte fra Rolex og var bestilt hjem til mig. Forhandlerne er en bekendt til en ven. Så der skulle ik være noget at komme efter hos ham.

Ang. mit navn, så ja jeg hedder Hylke til mellem navn, skulle ha noget med byen Hylke at gøre og krigen i 1864....mere ved jeg ikk Icon_smil
Svar
#7
Sært. Men det er ihvertfald ikke normalt. Icon_e_wink Din forhandler må jo bare sende dem tilbage til Geneve og få tilsendt nogle nye.

m
Svar
#8
Det gør han også... eller først tager han dem med på konference i Stockholm de næste par dage....
Spændende at høre hvad svaret er derfra...
Svar
#9
Av, det er jeg ked af at høre!

Du bør omgående levere uret tilbage!
Mvh., Bo.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)