Rolex Submariner 5513 Gloss Gilt Spider Web dial watch
Hej

Jeg er måske en lille smule på glatis her, men er det ikke sådan at når uret er uden minutetracker er det som regel med blanke stålvisere, og ikke guldvisere. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Peter der findes flere eksempler på modeller efter minutetracker perioden der har gild visere. Jeg har endnu ikke helt gennemskuet hvordan det hænger sammen. Minute tracker forsvandt fra dag til dag, men det tror jeg ikke gilt visere gjorde Icon_e_sad

I vrf skivearkiv er der masser af eksempler på gilt skive og gilt visere uden minute tracker.

Jacob jeg har det fint nok med at folk køber ikke-perfekte vintage Rolex. Det jeg ikke forstår er at nogen vælger den absolut billigste de kan finde, frem for at se hvad/hvor de får mest for pengene. Det her svarer jo lidt til at købe den billigste 911´er, der findes på bilbasen, uden at fokusere på stand, km-tal og årgang. Hvor fedt er det at købe en smadret rustbunke med 1/2 mio på tælleren, hvis man for lidt mere kunne have fået et flot velholdt eksemplar. På den lange bane er det en bedre investering at bruge lidt ekstra. Derfor...

/Mads
Svar
Hej Mads

Har du så ikke en ide omkring hvad visere der skal sidde på en gilt 5513 fra 1965 uden minute tracker, mit bud er stålvisere, og med lige netop den model er jeg ret sikker på stålvisere, hvorimod at jeg tror at GMT fra den årgang har guldvisere, men det er kun et bud fra min side af da jeg ikke er 100% sikker. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)