"Log mig automatisk ind ved hvert besøg"??
Selvom jeg har krydset af ud for "Log mig automatisk ind ved hvert besøg", skal jeg hver gang logge mig på. Når jeg skriver mit første bogstav i mit navn kommer resten frem + adgangskode, men det er der nu ikke meget automatisk ved. Nogle gange når jeg bruger "tilbage" knappen fortæller den mig at "siden er forældet", jeg bruger F5 tasten, men så skal jeg igen logge mig ind.
Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg automatisk er logget ind, når jeg går ind på denne side?
Med venlig hilsen
Jesper.
Ved ikke helt om dette emne hører hjemme her, men nu prøver jeg... Icon_rolleyes
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar
Piberyger Skrev:Selvom jeg har krydset af ud for "Log mig automatisk ind ved hvert besøg", skal jeg hver gang logge mig på. Når jeg skriver mit første bogstav i mit navn kommer resten frem + adgangskode, men det er der nu ikke meget automatisk ved. Nogle gange når jeg bruger "tilbage" knappen fortæller den mig at "siden er forældet", jeg bruger F5 tasten, men så skal jeg igen logge mig ind.
Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg automatisk er logget ind, når jeg går ind på denne side?
Med venlig hilsen
Jesper.
Ved ikke helt om dette emne hører hjemme her, men nu prøver jeg... Icon_rolleyes
Tja - der er et par oplagt muligheder. Enten har du valgt at blokere cookies generelt (afhængig af browser type forskellige indstillinger - ex i Iexplorer sat sikkerheden for højt under internet indstillinger - i firefox ikke sat kryds i accepter cookies under privatliv
eller
du kører en automatisk rydning af de spor du sætter på internettet - så den ved lukning af browseren, sletter historik, midlertidige internet filer og COOKIES

I Iexplorer kan du under funktioner - internetindstillinger tage fanebladet "beskyttelse af personlige oplysninger" trykke på knappen Websteder - der kan du kopiere browser linjen for <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.urforum.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.urforum.dk</a><!-- w --> ind som tillad - og checke at du ikke under de sider den ikke skal acceptere cookies fra - har forummet.

det er bare at teste

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
I Iexplorer kan du under funktioner - internetindstillinger tage fanebladet "beskyttelse af personlige oplysninger" trykke på knappen Websteder - der kan du kopiere browser linjen for [url]"http://www.urforum.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk[/url]" onclick="window.open(this.href);return false; ind som tillad - og checke at du ikke under de sider den ikke skal acceptere cookies fra - har forummet.

det er bare at teste

Det hermed være gjort - og det virker fint Icon_e_biggrin .
Tusind tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Jesper.
Med venlig hilsen
Jesper
"80% af grunden til succes skyldes fremmøde - til tiden - "
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)