Fake Deapsea
Faldt lige over et godt eksempel. Her et SD 16660 med mat skive og servicepapirer. Umiddelbart et ur i 50-55 k klassen.

İmage

İmage

Servicepapirer passer sikkert med serie nr. på uret. Problemet er bare at skiven er en fake mat skive, som devaluerer uret 20 k i forhold til det originale Icon_evil Den er monteret efter servicet, så et godt eksempel på at servicepapirer intet kan garantere mht. originalitet.

Et typisk eksempel på en der forsøger at score 20-25 k ekstra på et originalt ur, ved at smide en fake skive på. Så man skal da se sig lidt for...

/Mads
Svar
Ligner en såkaldt Vietnamskive Mads.

Citat:Problemet er bare at skiven er en fake mat skive, som devaluerer uret 20 k i forhold til det originale Den er monteret efter servicet, så et godt eksempel på at servicepapirer intet kan garantere mht. originalitet.

...og derfor har den service Klarlund tilbyder kun værdi det øjeblik man modtager ægthedsgarantien fra dem.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Og jeg var jo røget direkte i fælden hvis jeg ville have uret - så uha hvor er det farligt. Rent ekspertvælde hvis man skal klare sig der.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Yes det er en vietnameser skive som findes overalt på nettet Icon_evil De fås også i div. afskygninger til både DRSD og red subs. Heldigvis er de endnu relativt lette at spotte fra originalerne. Billederne blot for at bevise at Klarlunds verificering KUN er noget værd hvis man selv er i tvivl om originaliteten. Ved videresalg er det nul og en paphat værd. Blot for at sikre at folk ikke tror de gør en fantastisk handel ved at tilføje dette bevis til deres ur.

Men er man i tvivl om det ur man køber er 100 % reelt er det en fin måde at sikre SIG SELV på.

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)