Svar: 131
Tråde: 32
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
jeg har for nogle dage modtaget nogle pudseklude med pudsemiddel i, de er helt fantastiske. I dag har jeg prøvet
at polere mit Oris Titanium 1000m, og mit Breitling SuperOcean
Steelfish. Man kan polere småridser væk uden problem, og man
kan også bare tørre uret over så bliver uret rigtigt fint, Kludene
ligger i poser med pudsemiddel,og holder rimlig længe. Her er et
link [url]"http://www.capecodpolish.ca/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.capecodpolish.ca/[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
De koster 7,95 $ canadiske. Disse klude er bare 100% iorden.
Mvh Peter.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg har selv flere gange kigget på kludene - de får gode ord med på vejen, især fra folk med stålure.
Efter hvad jeg har forstået, så skal man dog være lidt varsom med at anvende dem på titanium, da titaniummet efterhånden vil blive mere og mere skinnende. Husk på: Det er pudseklude
Efterhånden, så vil stålure også blive "mærkede" af overdreven brug af en pudseklud. Jeg ville begrænse brugen til en gang hver anden måned, og så ellers klare den "almindelige rengøring" med vand, en blød børste og en god blød klud til tørring. Har du lidt småridser på dit ur, så kan du påføre stålrens og lade dette sidde. Tør efter med en god blød klud. Gentag processen hvis du vil forbedre resultatet. Stålrens har den fordel, at det udfylder de små revner og coater overfladen så den bl.a. er lettere at gøre ren.
De venligste hilsner, John
•
Svar: 131
Tråde: 32
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Joepete Skrev:Jeg har selv flere gange kigget på kludene - de får gode ord med på vejen, især fra folk med stålure.
Efter hvad jeg har forstået, så skal man dog være lidt varsom med at anvende dem på titanium, da titaniummet efterhånden vil blive mere og mere skinnende. Husk på: Det er pudseklude
Efterhånden, så vil stålure også blive "mærkede" af overdreven brug af en pudseklud. Jeg ville begrænse brugen til en gang hver anden måned, og så ellers klare den "almindelige rengøring" med vand, en blød børste og en god blød klud til tørring. Har du lidt småridser på dit ur, så kan du påføre stålrens og lade dette sidde. Tør efter med en god blød klud. Gentag processen hvis du vil forbedre resultatet. Stålrens har den fordel, at det udfylder de små revner og coater overfladen så den bl.a. er lettere at gøre ren.
Hej John.
Jeg er enig, alt med måde, men hvis man en gang hver 2-3 måned
giver sit ur en lille tur med en polereklud, og ellers holder sig til
vand, børste og blød klud er jeg sikker på at det nok går.

P.S Er du stadig glad for Eco Zila´en ?.
Mvh Peter.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg er meget enig med din anbefaling omkring brug af kluden en gang hver 2. - 3. måned
EcoZillaen blev kun en uges tid - den bor nu i Middelfart og arbejder i Nyborg
Den nåede dog at blive længe nok til at hilse på min SBDD001 - to små karle på en bette arm
De venligste hilsner, John
•