Ny Japansk Diver...
Jeg mangler bare lige 2 springbars, som passer...... Icon_evil Ellers vil jeg prøve med denne lænke inden jeg køber en Watchadoo......

İmage
İmage
Svar
Det er ikke et perfekt match - der er for meget spil i lænken ifht urets enkelthed, hvis jeg skal sige min mening. Dog er det langt bedre end gummiremmen, og på ingen måde et dårligt match Icon_e_smile

Tager uret fat springbars ? Så har jeg helt nye originale Seiko springbars liggende i både 20mm og 22mm - du siger bare til Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Uret gør, lænken gør ikke.....
Svar
Det var ærgerligt. Jeg er ikke den store fan af for små end links i for store lughuller ... så hvis du VIL have lænke på, så ville jeg bestille en watchadoo - den med plads til fat springbars Icon_e_wink

Du får altså ikke mere for dine penge i en rem end i denne model fra Meyhofer (røde syninger og kanter):

[url]"http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-p10013h596s598-Uhrenarmband-Jena-20.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uhrenarmband-versand.de/Uhre ... na-20.html[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

Den kan understøtte og viderebringe nogle af urets detaljer, uden at tage al opmærksomheden. Havde den selv på OM engang - blot med orange syninger (super behagelig til ingen penge, ja man tror det ikke ... men sådan forholdt det sig nu engang):

İmage
Svar
Det bliver nok en Watchadoo.... Den kan jo også bruges på BM......
Svar
Ja, tror også den ville se godt ud på begge ure. Hvis du ikke kan lide den, så sender du bare en PB Icon_e_wink
Svar
Fint hverdagsur. Det er utroligt de kan sælges til de penge. Jeg var dog lidt skuffet over lumen på mit. Så det er på vej videre.

(leder efter sådan et marathon TSAR men synes de er lidt dyre)
Svar
ClausT Skrev:Jeg mangler bare lige 2 springbars, som passer......

Hvilken størrelse? Så sender jeg et par stykker til dig.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)