Hvad koster OEM remme?
Grunden til jeg spørge, er at jeg har en helt ny i sort aligator 24/22 som jeg vil sætte til salg, men hvad skal den sættes til?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
På Paneristi går de for 150-200 USD. Altså mellem 750 og 1000 kr.

Skal man købe en hos Klarlund koster den sikkert det dobbelte.
Svar
Mange penge, har lige til meldt mig på Paneristi, er det sådan lige som med ebay, hvor man får en bedre profil med tiden?
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
På Paneristi tilmelder du dig bare. Der er ikke noget karakter eller feedback system, som der er på ebay. Hvis du skal sælge den er ebay jo også en mulighed. Der kan man godt være heldig og få en god pris.
Svar
Nu kender jeg ikke historien om din rem, men er remmen den der fulgte med uret fra nyt bør du ikke sælge den. Altid godt at have de oprindelige OEM Panerai remme, hvis man engang vil sælge uret. Så er det lettere at sælge. Er det derimod en rem du har i overskud ud over de to der fulgte med uret kan du roligt tippe den af.

/Mads
Svar
Enig med Mads, jeg ville heller ikke sælge den hvis det er den originale. Den kan blive at anskaffe igen, hvis du fortryder eller hvis du engang skal sælge uret.
Svar
Det er en ekstra rem jeg fik med over fra Klarlund. Jeg har bestil en ny rem plus spænde på nettet, så får den slet ikke brugt. Har stadig de 2 der var med til uret.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Hej Micki

Jeg er interesseret i at købe den hvis det er en original Panerai 24/22 sort alligatorrem.

MVH Peter
İmage
Svar
Har lige sendt en PB Icon_e_smile
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)