Damasko chronograf i stykker - valg af urmager
hej,

jeg har et Damasko DC 56 chronograf, hvor der er et 7750 værk i.

Desværre er det gået i stykker, vågnede en morgen og det var holdt op med at gå. hvis man ryster det lyder det som om der er noget der rasler rundt der inde. det har på ingen måde været tabt el. lignende

er der nogen der kan anbefale en urmager i kbh evt roskilde til at reparerer mit ur. jeg kan selvfølgelig aflevere det til klarlund eller lignende, men gætter på at deres timepriser afspejler deres beliggenhed.

Ved godt at ingen kan sige en pris, når man ikke ved havd der er galt. Men er der nogen der ved hvad en ca. startprisen, er når en urmager begynder "rode" med et 7750 værk. jeg har på fornemmelsen at det nok ikke er verdens billigste reperation.
Svar
Jørgen Krognos på Frederiksberg Icon_e_wink

http://www.krognos.dk

Ofte kan han diagnosticere imens du er der - uden at det koster noget.
Du skal selvfølgelig betale for en eventuel reparation, men her er det min oplevelse at man normalt kommer ret langt for 1.000.-
Svar
Eller den anden af de to urmagere, vi oftest omtaler her:

Bo Mølbak
Øster Farimagsgade 16 A
2100 København Ø
Tlf.: 35 43 46 64

Der er normalt åben mellem 12-18; ring på forhånd, hvis du kommer længere væk fra.

Jeg vil formode, at prisen vil være nogenlunde som hos Krognos; 1000 kr. er som nævnt nok minimum.

/Bjørn.
Svar
jeg takker og må se at komme afsted
Svar
bjorn_e58 Skrev:Eller den anden af de to urmagere, vi oftest omtaler her:

Bo Mølbak

/Bjørn.

Helt sikkert!...bakker 100% op om Bo. Jeg tænkte bare at Krognos er nemmere hvis man kommer fra Roskilde Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)