Mit Omega PO vinder 3.2 sek/pr dag= + 23 sek pr uge....
Mit 2254.50.00, som jeg fik spritnyt fra Peter Halse for omkr. en måneds tid siden og som overhovedet ikke er blevet justeret på (det er jo ikke "gået til" endnu), ligger meget stabilt på omkr. + 2½ sekund i døgnet.
Svar
Har heller ikke fået mine to nye justeret. Har kun gået med dem få gange, og ikke særlig lang tid af gangen. Og nu ligger de i boksen.
Svar
Jeg har 8 ure som jeg bruger på skift, så jeg når aldrig at holde øje med hvor nøjagtige de er.
Svar
Tukjær Skrev:Jeg har 8 ure som jeg bruger på skift, så jeg når aldrig at holde øje med hvor nøjagtige de er.
... Jeg har 6 ure, som jeg bruger på skift. Til trods for det, holder jeg nidkært øje med hvor nøjagtige de er. Icon_e_surprised

Jeg springer rask ud "af skabet", og trompeterer glad: "Jeg har en lille præcisions fetichisme".
Dette skriver jeg, som et trøstens ord til de, der ikke vil være denne interesse bekendt,
og synes det er lidt "nørdet" at gå op i urets ydeevne.
... Du er ikke alene Icon_e_wink

personligt finder jeg dette billede:
İmage
lige så smukt, som:
İmage
.. det ur, der har leveret måle resultaterne.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Jeg synes det er dejligt at mine ure går meget nøjagtigt, men helt ærligt er det mig fløjtende om det er -2, 0, +5, +10 osv.

Det er ikke vigtigt i min hverdag, om jeg er sekunder foran eller bagved.
Jeg skifter også alligevel så tit. Jeg stiller et ur, så det typisk er en ca 10 sekunder foran, så er tiden der da cirka, hvis uret skulle tabe lidt.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)