05-08-2008, 10:41 AM
Tukjær Skrev:Til sidst, passionen for ure som du skriver om.... Mener du at den er forbeholdt jer "gamle" herinde? "Passionen er forsvunden"???? Det er da ikke for sjovt at jeg bruger så meget tid herinde, det er da netop på grund af passionen! Og det er da netop den personlige mening man skal bruge i en debat. Fakta er fakta og behøver vel ikke debateres? Det kan i jo bare søge på nettet.....
Her må jeg, som nyankommen på sitet, give Tukjær ret - man skal passe på, at man ikke skræmmer nye potentielt kommende urnørder væk, ved kun at ønske debat på et niveau, hvor kun et fåtal kan være med (medmindre det er hvad man ønsker, selvfølgelig)
Man risikerer, at sitet kun vil blive besøgt af en lille snæver indforstået skare, der nørder konstant og dermed afskærer/afskrækker nyankomne, hvorved sitet kan risikere, at dø ud pga. "indavl"
Men jeg kan fuldt og helt tilslutte mig, at der er behov for dels en større disciplin i udformningen af overskrifter på oprettede tråde, så man bedre kan vælge til og fra.
Dels mener jeg også at sitet ikke mindst kunne forbedres betydeligt med flere fora - jeg kan dog godt se, at man derved nemt kan komme til at miste overskueligheden.
Men løsningen kunne være, at man lavede underfora til de eksisterende fora, som man ser på mange andre sites.
Eksempel:
Til Omega forum, kunne der laves f.eks. 3 underfora, der eksempelvist kunne være 1) Nye og nyere ure, 2) Vintage og 3) Billedtråd.
På samme måde, kan de øvrige fora (Rolex, Japansk, PAM osv.) deles op i underfora, så man bevarer overblikket, men samtidig kan dykke ned og vælge ud fra sine egne præferencer.
Bare et forslag ........................ !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)