Pam 00090
jeg kender ikke Ralf Haefner.. Og har ikke prøvet at handle ure på Ebay...
Helt ærligt, jeg forstår ikke at du tør, hvordan kan du vide hvad du får? og især når du handler brugt.. Det er vel næsten umuligt at vide hvilken stand uret er i? Jeg må indrømme at jeg nok er meget forsigtig, men jeg har ikke prøvet at smide mine sparepenge efter noget som ikke har været på armen. Først DEREFTER KAN DET SKE AT muldvarpeskindet kommer op af lommen!
Svar
kronvold Skrev:jeg kender ikke Ralf Haefner.. Og har ikke prøvet at handle ure på Ebay...
Helt ærligt, jeg forstår ikke at du tør, hvordan kan du vide hvad du får? og især når du handler brugt.. Det er vel næsten umuligt at vide hvilken stand uret er i? Jeg må indrømme at jeg nok er meget forsigtig, men jeg har ikke prøvet at smide mine sparepenge efter noget som ikke har været på armen. Først DEREFTER KAN DET SKE AT muldvarpeskindet kommer op af lommen!
Häffner er vel en af verdens største urforretninger, så der er ikke nogen risiko for fakes. Selvfølgelig kan uret være "ikke-som-forventet", og sådan vil det altid være ved internethandler.

Jeg tror, vi er mange herinde, som løbende handler over nettet og i de fleste tilfælde går det godt. Jeg er ikke blevet snydt de gange, jeg gjort det.

Men altid - køb sælger, ikke uret.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
kronvold Skrev:jeg kender ikke Ralf Haefner.. Og har ikke prøvet at handle ure på Ebay...

Jeg har selv handlet med ham. Og det ur jeg modtog var ikke som forventet. Jeg blev derefter tilbudt at sende uret retur, hvilket jeg afslog og fik istedet for et pænt afslag på prisen.....

Jeg er ALDRIG blevet snydt på nettet......
Svar
Tukjær Skrev:

Jeg har selv handlet med ham. Og det ur jeg modtog var ikke som forventet. Jeg blev derefter tilbudt at sende uret retur, hvilket jeg afslog og fik istedet for et pænt afslag på prisen.....

Jeg er ALDRIG blevet snydt på nettet......

Du skriver at du aldrig er blevet snydt på nettet.. Undskyld mig men er det ikke NETOP hvad du er, når du skriver at uret ikke var som forventet...
Det er i hvert fald PRÆCIS derfor jeg er så forsigtig... Jeg vil hellere have et ur som jeg KAN SE er tip top, og så betyder det mindre om jeg kan spare nogle få tusinde kroner... Men vi er jo alle forskellige, og hvis du er tilfreds, så er det jo fint nok..
Svar
Wohooo, så ankom der lige en pam 00090 til mig.
Skal nok få taget flere og bedre billeder og smidt herind når jeg kommer fra arbejde, eller i morgen.

Men lige et hurtigt wristshot

İmage
Svar
Lækkert!
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Fedt ur, Kim - nu må du se at komme igang med nogle læderrem indkøb(eller lave dem selv i Jans kælder...)
Svar
Lækkert! Stort tillykke herfra Icon_e_biggrin
Ja masser af remme, det ændre uret udtryk Icon_smil og man kan få det til at passe til næsten alt.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hej Kim

Stort tillykke med den lille nye, når man nu ikke skal kalde et Panerai stort. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Fedt ur til en fin pris. Tillykke med det...!

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)