25-08-2008, 10:18 AM
hej er der nogle der har erfaring med at købe ure i samnau skal på skiferie og har hørt at der skulle være en del at spare der ned fordi told fri
|
omega planet
|
|
25-08-2008, 10:18 AM
hej er der nogle der har erfaring med at købe ure i samnau skal på skiferie og har hørt at der skulle være en del at spare der ned fordi told fri
25-08-2008, 11:35 AM
Skriv Samnau i søgefunktionen så den søger i hele emnet . der er en del tråde om netop det.
Den generelle holdning er at man let kommer til at betale moms. Spørgsmål om hvordan man ev kan snyde sig fri af det er uden for forummets kodex. Jeg tror du skal bestemme dig for ikke at handle hvis en told/moms ved "udrejsen" gør at du ikke ville ha købt et ur til den pris det så bliver. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
25-08-2008, 02:25 PM
Prøv at ringe lidt rundt til de danske forhandlere..., der kan du også få en god rabat...nok mellem 10 og 20 %
25-08-2008, 02:45 PM
tak for de hurtige svar tro jeg vil prøve de danske hvis det er muligt at få ca 20 % i rabat så er der nok ikke det stor at spare har du godt forhandler hr holm
25-08-2008, 04:00 PM
Prøv Peter hos urmager Halse i Horsens. 20 % på et PO er nok lige lovligt optimistisk, men lidt rabat er der bestemt at hente.
Peter har ferie nu men Poul (farmand) kan sikkert også hjælpe. Om der er steder i DK der er billigere aner jeg ikke men ved at mange har spurgt om det samme som dig og ofte endt med at handle i Horsens. Så lidt må der være iom snakken. Servicen fejler i hvertfald ikke noget. /Mads
25-08-2008, 06:29 PM
Jeg har købt to nye Omega hos Peter Halse. Og Peter er virkelig en good guy, og service er helt i top
25-08-2008, 07:42 PM
Mads Gjødesen Skrev:Prøv Peter hos urmager Halse i Horsens. 20 % på et PO er nok lige lovligt optimistisk, men lidt rabat er der bestemt at hente. ok jeg giver mig det var kun 16% rabat på et po..tilgængæld har jeg købt et seamaster med 19,35 % rabat... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|