RAM
Speedy Skrev:Har nu kørt kbhkjeldsens program, det kunne selv jeg finde ud af Icon_e_surprised

Der er tale om DDR.
Der sidder 512 MB i slot 1 og intet i slot 2.

Der er jo ellers en pokkers masse oplysninger om maskinen, så
er der mere jeg skal vide nu???

Og hvad skal jeg købe hvis jeg har alle oplysninger nu, og hvad koster sådan noget forresten??
Du må skulle købe 512MB DDR ram og sætte det i slot 2 - ved siden af hvor der sidder en helt identisk klods - det skal ikke være noget problem.
Du kan jo vente med at åbne pakken til du ser din egen ram, men du bør ikke kunne få noget forkert
Pris - 160 - 200 kr ca.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det lyder meget ligetil! Kunne jeg (når det ikke er dyrere) med fordel købe noget mere "power"??

"mif" har lovet at ordne sagerne, så jeg satser på ham. Det bliver sikkert noget skidt hvis jeg selv går igang. Er bedre med nål og tråd Icon_redface !
Svar
Speedy Skrev:Det lyder meget ligetil! Kunne jeg (når det ikke er dyrere) med fordel købe noget mere "power"??

"mif" har lovet at ordne sagerne, så jeg satser på ham. Det bliver sikkert noget skidt hvis jeg selv går igang. Er bedre med nål og tråd Icon_redface !
Jeg ville ikke ofre mere på sagen, du skal måske op i to 1 mb klodser som så måske koster 400-500 kr og resten er det ikke værd, og du ved heller ikke med sikkerhed det giver så meget mere, Men det kan MIF sikkert bedømme
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
jeg ville nu stadig købe nogle corsair ram men det er kun mig
prøv evt. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.edbpriser.dk">www.edbpriser.dk</a><!-- w --> der kan du søge på hvor de er billigste

og ja ja jeg skal nok " monterer " dem for dig

MIf
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)