Hjælp til førstegangs køber!!
Har sovet lidt på sagerne og det bliver sku et Submariner LV.
Historien bag uret er MEGET bedre end et yachtmaster. Og hey, tror faktisk den grønne farve vil klæ min arm noget så GODT! Icon_e_biggrin
Svar
peter Skrev:Hej

Hvis du går efter de to Rolex du nævner er det bedste valg 16610LV, den udgår til næste år, og vil derfor nok stige i værdi.

MVH Peter

Ud fra den betragtning, vil det så bedre kunne betale sig at købe et brugt GMT-II i stedet for det helt nye - hvis man altså alene ser på det fra et økonomisk synspunkt.
Svar
Der er jeg nu enig med Peter. Pga den langt kortere produktionsperiode vil LV´en bestemt være den bedste investering i forhold til ref. 16710. Mht. det nye GMT afhænger det så af hvor lang tid den produceres. Udgår LV´en til næste år bliver der rift om de få der findes. Der er masser af 16710 derude og nok til alle...

Tendensen er at alle 16xxx modeller opdateres til ref. 116xxx og det vil også ske for LV´en. Derfor Peter mener dens fremtid bliver kort som ref. 16610 LV. Men om det bliver 2008 ved kun Rolex.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Der er jeg nu enig med Peter. Pga den langt kortere produktionsperiode vil LV´en bestemt være den bedste investering i forhold til ref. 16710. Mht. det nye GMT afhænger det så af hvor lang tid den produceres. Udgår LV´en til næste år bliver der rift om de få der findes. Der er masser af 16710 derude og nok til alle...

Tendensen er at alle 16xxx modeller opdateres til ref. 116xxx og det vil også ske for LV´en. Derfor Peter mener dens fremtid bliver kort som ref. 16610 LV. Men om det bliver 2008 ved kun Rolex.

/Mads

Nu tænker jeg ikke på en evt. gensalgsværdi osv. kunne aldrig finde på at skille mig af med nogle af mine urer..
Men siger rygtebørsen at vi få et facelift på LV Subben i 08' ??
Svar
Petr Mac Skrev:Nu tænker jeg ikke på en evt. gensalgsværdi osv. kunne aldrig finde på at skille mig af med nogle af mine urer..
Det siger du nu Icon_razz Bare vent Icon_e_wink

Selvom ens første rigtige ur altid vil være noget specielt (jeg skiller mig ikke af med mit første i hvert fald).
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
GMT´en har fået et tiltrængt facelift så det er nærliggende at Sub, SD, Explorer snart følger efter. Der går rygter om et nyt sub i 08/09 og kan ikke se hvorfor de ikke skulle holde stik.

/Mads
Svar
Hej Jacob K

Jeg har hørt fra pålidelig kilde at 16610 LV vil udgå, når de nye modeller kommer til april 2008.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)