Seadweller skruetrækker...
Hejsa,

Jeg søger oplysninger om, hvor jeg kan købe en original Rolex Seadweller skruetrækker. Er det nogen der ved det Icon_question
Har forsøgt hos Klarlund, men de siger at den ikke kan købes som reservedel.
Kan det virkelig passe...?

Håber der er nogen der ved, hvor jeg kan købe sådan én.

Mvh. Martin
Svar
Yes

Det har jeg

Du kan købe et helt sæt til SeaDweller med grøn hæfte og ekstra led og skruetrækker.

350,00

Søren
Svar
Udover Søren, som nåëde at sælge sin til anden side. Er der så ikke andre, der ved hvor man evt. kan købe en seadweller skruetrækkker ???

På forhånd tak.

Mvh. Martin
Svar
Jeg nåede ikke at sælge til anden side, du skrev at du ikke ville købe hele sættet til 350,00.

Søren
Svar
Der er nogle tool kits på ebay og mener også de fås på timezone nu og da. Men du får dem ikke kastet i nakken, hvis det er det du forventer.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Der er nogle tool kits på ebay og mener også de fås på timezone nu og da. Men du får dem ikke kastet i nakken, hvis det er det du forventer.

/Mads

Nej det gør man ikke, på Ebay koster en skruetrækker alene 45$ + 10$ i fragt + told og moms.
Svar
Balleby Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Der er nogle tool kits på ebay og mener også de fås på timezone nu og da. Men du får dem ikke kastet i nakken, hvis det er det du forventer.

/Mads

Nej det gør man ikke, på Ebay koster en skruetrækker alene 45$ + 10$ i fragt + told og moms.

Jeg plejer at tage 450 for dem, så 350 er absolut rimeligt.

Mvh Morgan Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)