ny pris på 14060M
Kan man købe fat hands samt maxi skive hos PK og få installeret i sin sub?
Svar
Er folk generelt så vilde med fat hands og store timemarkeringer?
Jeg kan da godt være lidt positiv over for det, men synes også på andre punkter at det bliver lidt for buttet. Så hellere have et Panerai, hvis det skal være sådan lidt tykkere visere mv.

Det er måske kun mig, der ikke er helt med på fat hands dillen?
Det jeg ønsker mest, hvis jeg skulle have et nyt Rolex, det er at slippe for non-SEL, og så synes jeg den nye GMT-lås (vel også den samme som nyere Daytona) er rigtig fed og ser lækrere ud.

Mvh. Martin
Svar
Jeg tror hellere vi må få aflivet alle rygter om at man kan få sit Rolex pimpet op efter egne lyster hos Klarlund. Generelt ændre de ikke noget med mindre det er i overensstemmelse med ref. nr. Dvs. man kan få skiftet lynette på sin GMT, skive på sit Daytona osv. Men man kan ikke bare smække hat hands på et Explorer eller en LV skive på et seadweller selv om det faktisk er fysisk muligt. Rolex gør meget for at undgå disse "transvistit-modeller".

Den eneste modificering, der streber mod originaliteten, jeg har kendskab til er at man kan få sort indlæg i sit LV.

Man kan selvfølgelig altid skaffe stumperne selv og få sin lokale urmager til at skifte rundt, men det kan ikke gøres autoriseret.

/Mads
Svar
Personligt synes jeg bare de ser federe ud. Det gør lige uret en tand mere maskulint efter min mening. Og så kan man jo også bedre se hvad klokken er om natten
Svar
da jeg for 5 uger siden fik ny skive og visere til min 16610 hos PK spurgte jeg, om jeg kunne købe fat hands og maxi skive. Det kunne jeg sagtens, men fik af vide, at de ikke var på lager og at det tog cirka 4 uger, at få hjem...

Men det var sæføli til en model, hvor det er standard. om de vil vil gøre samme manøvre med en 14060 ved jeg ikke. om delene passer til 14060 heller ikke...

Men giv dem et kald...

MVH

SK( stadig oppe, at køre over at 14060 kommer i COSC)
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)