Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Rart at se at Black Seal´en har fået fast bagkasse. Unitas værket er ganske ok, men ikke en glasbagkasse værdigt i mine øjne.
Det Radiomir 8-days kunne godt nok pynte i min samling

Mon ikke det bliver det første Panerai med in-house værk jeg skal have. Men venter nok lige et par år så pris og efterspørgsel er "landet" på et fornuftigt leje.
Ikke mange billeder af deres nye kronograf
/Mads
•
Svar: 102
Tråde: 17
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Syntes at skivelayoutet på tourbilionen er meget flot, er der nogen der ved om 9 subdialen markerer tourbilonens stilling ?
Chr
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Panerai har opdateret deres hjemmeside, så der kan man finde flere billeder. kronografen er den nyhed jeg synes bedst om men prisen...
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg er også vild med den nye black seal med fast bagkasse.
MVH Peter
•
Det er kun de 2 nye modeller af black seal'en, som har fået fast bagkasse. 183 har stadig glas.
Men de nye model med sekundviser og dato ser lækker ud, men også modellen i "ceramic" er rigtig lækker.
En af dem kunne godt finde vej til samlingen.
Torben
P.s. Er dog lidt ked af, at deres nye dykkerur med dybdemåler ikke er at finde på hjemmesiden.
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Mht. Det nye Submersible er det en skam at dybdemåleren er batteridrevet

Ellers et lækkert ur.
Her har jeg langt større respekt for det nye JLC Master Compressor Diver Geographic med mekanisk dybdemåler. Respekt JLC...

De er åbenbart de eneste der tør binde an med mekaniske dybdemålere. Men også dem der stod bag IWC´s legendariske Deep One dykkerur, som hører til de mest eftertragtede dykkerure.
/Mads
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Nu ved jeg godt godt at det ikke er en dybdemåler jeg har et eksempel på men Revue Thommen har lavet et ur med mekanisk højdemåler.
MVH Peter
•