Panerai......!?!
Hej alle "kendere" Jeg er måske ved at købe et ur som jeg selv mener er et panerai, men....der står ikke panerai et eneste sted på uret, følgende tekst på urskiven: Marina Militare, der er en lille sekundviser til venstre på urskiven, på bagkassen står følgende: R-X-W i midten, rundt i kanten står der Luminova plasmir dial unitas 6497 swiss super precision antimagnetic rockx watchs sus 316L.........HJÆLP er min kammerats kammerat ved at snyde mig........!?! Han forlanger 25.000,- for uret, jeg har kun set uret, kasse plus dvs certifikater samt værktøj har han der hjemme....

Mvh. En meget uerfaren Panerai-køber Icon_smil
Svar
Hej

Hold dig langt væk, det er ikke et Panerai, og det er cirka 8000 kroner værd.

MVH Peter
Svar
Hej Peter,

Tusind tak for dit hurtige svar, jeg synes selv det "virker" ægte, men var lidt urolig over der ikke er noget ref nr. + panerai loge/skrift på uret! Så nu har du hjulpet en uerfaren køber! Icon_smil

Mvh. Mick
Svar
kopirer tykt Panerai uden skrubler. mener at huske at han fik dom for plagiering i USA, men kører ufortrødent videre fra fjernøsten..

Han kalder det selv en hyldest til den originale Panerai fra 1947, men i min øjne er det rent plat....

Mikael
Svar
Hej Mikael,

Tak for din besked, men hvis nu det ur skal handles, hvad er det så værd?

Mvh. Mick
Svar
Wannahavepanerai Skrev:Hej Mikael,

Tak for din besked, men hvis nu det ur skal handles, hvad er det så værd?

Mvh. Mick
Mit råd til dig er: Hold dig væk fra den slags kopiprodukter! Selvom du i dag synes uret er flot, så vil du højst sandsynligst ægre dig over købet i fremtiden - specielt hvis din urinteresse intensiveres. Selvom uret måske kan købes billigere, så vil det altid stå i skyggen af det originale panerai. Desuden holder de originale ure prisen langt bedre!!!
Hvis du ikke har råd til et originalt Panerai, så find et andet mærke, som er originalt. Fx. Junkers 1st Altantic Flight W33 (som laves i stil med Panerai) kan fås for 2.135 kr. Det udgiver sig ikke for at være noget, det ikke ér.
Svar
de handles for ca. 6-8k. Som et koriosum, så skulle kvaliteten være helt i top, men jeg har ikke selv holdt det i hånden. Og de handles åbenlyst på TZ og andre fora uden den store brok..

men det er et RXW og har intet med Panerai at gøre, og det er en kopi...hyldest eller ej..

Mikael
Svar
Hej igen Mikael, endnu engang tak for hjælpen, tror helt sikker jeg vil købe et original panerai! Så hvis du også kan hjælpe med at formidle det, er jeg meget interesseret!

Mick
Svar
lidt her. Panerai salgsforum for de virkelige seriøse. tror chancen for at blive snydt her er lille.

[url]"http://www.network54.com/Forum/353390/">http://www.network54.com/Forum/353390/[/url]

Mikael
Svar
Takker! Der er jo mange tilsalg! Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)