06-03-2007, 12:21 AM
Hej jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at besvare mit spørgsmål da jeg er lidt i vildrede om hvad det er værd. Det drejer sig om et Omega ref BA 175.0034 fra 1991. Jeg mener det er et Speedmaster classic i 18 karat helguld. Uret viser dag, dato og månded, og med kronograf funktion, det har 24 timers viser og månefase og ganske normale visere, et ret kompliseret værk vil jeg mene. Det er i perfekt stand uden ridser. I 2003 var det til service hos Omega i Shweiz (Bienne) hvor forskellige dele blev udskiftet blandt andet skive, glas og visere osv, jeg har alle de udskiftede dele og kan dokumentere dette og siden er det ikke blevet brugt. Desuden er det med yder og inderbox og et åbent garantikort samt samt brugsvejledning. Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor mange der er blevet produceret af denne model i helguld, jeg har svært ved at finde noget info på uret så jeg har på fornemmelsen at der ikke er lavet så mange, men jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der kan besvare mine spørgsmål.
Venlig hilsen Jess.[/img]
[/img]
Venlig hilsen Jess.[/img]

[/img]

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)