Svar: 19
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er et super ur og ja så snart du har gået med det en dag eller to så føles alt andet "fesen".
Et ur er jo bare et ur - med mindre man har et "rigtigt" ur.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Hej helt enig, køb uret du vænner dig hurtigt til vægten.
MVH Peter
•
Svar: 453
Tråde: 36
Jeg må delvist slutte mig lidt til Baun, men også kun delvist.
Jeg har i en måneds tid gået med et Rolex Submariner, der er noget lettere end Planet Ocean, og når jeg en enkelt gang eller to har taget mit Omega De Ville på, så er det en ren fornøjelse med et ur, der er så dejlig let.
Dog føler jeg lidt, at jeg langsomt vænner mig til vægten på mit Submariner, der er mit første ur med lænke. Så mon ikke jeg til sidst vænner mig til vægten. Det generer mig i hvert fald ikke, men siger bare at det sommetider er dejligt at mærke et dejligt let ur.
Hvis størrelsen er noget for dig og uret siddet behageligt og flot på dit håndled i dine øjne, så er det et rigtigt fornuftigt ur, du har fået kig på, synes jeg. Jeg kiggede selv på PO 42 mm inden jeg endte med at købe mit første ur. Det var faktisk PO der virkeligt satte gang i lysten/interessen.
Mvh. Martin
•
Svar: 3
Tråde: 1
Hej NDH
Der er ingen tvivl om det er et lækkert ur med mange kvaliteter (læs evt. anmeldelsen her på vintageure). Jeg havde planlagt at købe det inden min far tilbyd at give mig det som gave. Efter jeg modtog det ville han godt prøve det og det var ligefør jeg ikke fik det tilbage
Mht din bekymring kan jeg fortælle at min 42mm allerede vejer 180gram (minus 3 led) så vis du er hooket og du synes 45,5mm passer bedst så følg "Christensens anvisning" og jeg HAR prøvet den store version og du vender dig til det men det virker bare voldsomt når man tager det på første gang. Jeg valgte kun big size modellen fra da jeg ikke er til oversize ure og har et håndled der passer godt til 42mm modellen da hornene for tendens til at "stritte" istedet for at følge håndleddet. "Tøse"-ur problemet kender jeg godt da de fleste ure virker små vis man lige har taget big size modellen af (det orange virker underligt nok endnu mindre end sort??) men jeg er sikker på at alle dem der går med Omega BA eller Rolex Sub, SD, GMT etc. ikke behøver et større ur for at bevise de er mænd
Find evt. dit ur her på vintageure.dk der kan du få det til omkring 16.000 kr nyt (21.700kr vejl. uds) hvilket nogen måske kunne forklare??? temmeligt stort drop for et helt nyt kvalitetsur efter min mening
Håber jeg kunne hjælpe dig i den rigtige retning
Mvh Jakob
•