Svar: 60
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg prøver at få lidt forståelse for Panerai urenes facination. Min oprindelige mening var at købe et Breitling CronoAvenger, men så så jeg et Panerai - jeg tror et PAM 243 på håndleddet af en arkeolog. Jeg syntes blikket så interessant ud. Tak skæbne siger jeg bare. Det er godt nok nogle enormt flotte ure.
Men hvor køber man et sådant til den rigtige pris ???
PS: Jeg har fået lov af konen.
•
Prisen Bo har, er den jeg mener det sælges for hos Klarlund. Men tror ikke Klarlund har eller får nogen. Så hvis jeg var dig og vil have et PAM 243, så ville jeg skynde mig at købe det Bo har til salg. Har selv overvejet det og så sælge mit PAM 24, men syntes alligevel at PAM 24 er pænere.
Så hvis det er det du vil have, så skynd dig at købe det. Tror ikke det holder længe og det er et ur som er populær rundt omkring i PAM miljøet, da det er i "1950" kassen, som for mange paneristis, er det rigtige.
Held og lykke med købet.
Torben
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Er det specifikt et PAM 243 du er på jagt efter? Det kan være hulans svært at være på jagt efter et specielt ref. nr. og ikke mindst hvis man er helt grøn på området. Tjek evt. på paneristi.com. Nok det bedste sted at søge. Ellers vil jeg også mene at Bo´s kunne være aktuelt hvis det lige skal være et 243. Man kan sikkert finde det billigere et eller andet sted ude i verden, men er det risikoen værd? Op til dig. Bo er bestemt en "good guy".
/Mads
•
Tak til Mads og Torben.
Jeg har talt med Bo idag. Han var i Portugal, men han sagde at 243 har en mindre skive. Så muligvis ser jeg på en anden af Bo´s Panerai´s.
Endnu engang tak - det er et dejligt forum dette her. Al den hjælp jeg har fået her. Det er overvældende. Gid jeg kunne gi´ en lille een.
Forsat god dag HAND (Have a nice day)
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
PAM 243 er et voldsomt stort ur. Det er både et Sub 1000 m og i en 1950 kasse. Så at sige at skiven er mindre, tror jeg nok nærmere er rent visuelt i forhold til hele uret. Sammenligner du den med et alm. 44 mm pam tror jeg ca. de har samme størrelse. Men prøv urene på armen. Det er langt det letteste.
God fornøjelse!
/Mads
•
Ja, du har ret Mads. Man skal nok se dem på armen. Forøvigt er det jo en 50`kasse, så remmen er jo en 26´er. Det er meget bredt.... Har kigget lidt omkring - det er utrolig hvilke replika der laves prøv at checke denne streng
[url]"http://www.ioffer.com/i/15307542">http://www.ioffer.com/i/15307542[/url]
mvh
Viggo Sveigaard-Iversen
•
Svar: 372
Tråde: 10
Modtaget Likes: 45 i 18 svar
Givet Likes: 127
Det er godt nok en "1950" kasse men den er kun 44mm og jeg mener også kun at bredden mellem hornene er 24mm.

leJ
•
Tak Ole - det vil jeg da lige have OBS på.
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Sveigaard
Kom til urmødet i Horsens i Maj så kan du jo altid give en lille en
MVH Peter
•