Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Tillykke med urene. Du virkede til at have lidt interesse i værkerne. Hvis det er tilfældet ville jeg nok anbefale dig at have valgt et ur og så have brugt de samme kr. på det, frem for at købe to. Så kunne du have fået et mekanisk ur frem for quartz. Det er de mekaniske ure som de fleste på dette forum er fascineret af.
Men vigtigst er at du er tilfreds og glad for dine ure. Det kan desværre blive en dårlig vane som vil have mere...
/Mads
•
Svar: 3
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
---> Mads Gjødesen
Jeg ville først og fremmest have et funktionelt ur af en rimelig kvalitet som også kan holde til lidt. Jeg har aldrig været på udkig efter navne såsom Panerei, Rolex, Breitling eller Omega - det kan jeg altid få når jeg en dag er 40 og kører Mercedes ;o)
Jeg faldt først over Certina hvis design jeg synes rigtig godt om - og schweizer- urværk var et krav. Prisen var også rigtig så jeg købte det - var for nærig (fattig!?) til at give 7k for Tag Heuer´en.
I fredags så jeg så den nyoprettede annonce på Formula 1 på nærværende site og så slog jeg til - 3500,- lød som en OK pris! Jeg skulle gerne modtage uret imorgen - glæder mig!
Jeg ved ikke ret meget om ure, men er da allerede blevet lidt bidt af det. Jeg ved ikke om jeg burde have købt ét ur istedet for 2 - giver jo ikke nypris for Tag Heueren så alt i alt synes jeg det er OK med de penge jeg har givet ud. Så har jeg jo også lidt at skifte imellem... ;o)
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Det er altid rart med flere ure og det ender nok med at du bliver bidt af det, og køber mange flere ure, men gå efter automatikure i fremtiden, de holder prisen bedst som Mads også skriver.
MVH Peter
•