Service på Co-axial ?
Har nogen nået det allerede ?. Kan man forstille sig, at det er dyrere end det alm. 2892-2 værk ?
Sådan set ligemeget, om det koster 17 eller 1900,-, men er da lige nysgerrig Icon_cool
Svar
Tidligere kunne ikke en gang Swatch Group lave service på Co-axial, de sendte dem til tyskland, da det kræver mere end en alm. urmager uddannelse og ikke mindst værktøjet til denne opgave. Mener dog at en af deres urmager kan dette nu. Prisen ligger givetvis over det du nævner vel omkring de +2500,- ...

Icon_e_surprised
Svar
Hej

Service på co axial er cirka samme pris som Omega 1120 eller eta 2892a2, men der går lang tid indtil de skal serviceres, prisen er cirka 1000 til 1200 kroner.

MVH Peter
Svar
Hej Peter.
Har du haft fornøjelsen af co axial til service?
Jeg kan da ikke forestille mig det skulle være særlig specielt at servicere, ikke ifølge hvad den kære Georg selv fortæller..
Mvh Lars
Svar
Der er vel ikke længere serviceinterval på et Co-axial ??...hmmm
Svar
Jeg mener at have hørt/læst at serviceinterval på et Co-axial er ca. 10år og på "alm" værker er det ca. 5-6 år. (ret mig endelig hvis jeg har hørt/læst forkert)

mvh

Henrik
Svar
Hej Henrik

Du har helt ret der er betydelig længere serviceinterval på co-axial end på de andre værker.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)