Nogle der har erfaring med JLC Reverso ?
Jeg har kraftige overvejelser om anskaffelse af et JLC reverso, efter jeg, med lidt blødende hjerte, har solgt mit Rolex.( nu passer du dytmne på det, Hr. Kristensen Icon_e_wink )

Alle indlæg er velkomne, erfaringer, meninger osv.

På forhånd tak

Guru13
Svar
Du kan roligt investere i et Reverso. Super klassisk model fra "the watchmakers watch" JLC. I mine øjne det mærke hvor du får det fineste ur i forhold til prisen. In-house værk med flot finish og lang levetid. Det bliver ikke bedre med mindre du spendere et 6-cifferet beløb.
Jeg har ikke personlige erfaringer med Reversoen, men har haft flere ure fra Master-serien. Har intet af udsætte på disse. Jeg kan ikke rigtig hjælpe mere, når jeg ikke ved hvilken model du præcis har forelsket dig i.

Mads Gjødesen
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Du kan roligt investere i et Reverso. Super klassisk model fra "the watchmakers watch" JLC. I mine øjne det mærke hvor du får det fineste ur i forhold til prisen. In-house værk med flot finish og lang levetid. Det bliver ikke bedre med mindre du spendere et 6-cifferet beløb.
Jeg har ikke personlige erfaringer med Reversoen, men har haft flere ure fra Master-serien. Har intet af udsætte på disse. Jeg kan ikke rigtig hjælpe mere, når jeg ikke ved hvilken model du præcis har forelsket dig i.

Mads Gjødesen

Tak for det Mads.

Jeg har følgende modeller i tankerne. Grande Reserve og Day/ Night. Når nu kassen kan vendes, så synes jeg også at der skal være noget på "bagsiden".

Men.. dit Pam 183, som du har til salg, pirrer også mine øjne. Men hvorfor er der SÅ mange 183 til salg på div. fora. ?
Og dem jeg har talt med er ivrige for at sælge og vil gerne gå ned i pris. Icon_exclaim

Men jeg har lige solgt mit Sub, så pengene brænder lidt... især med mit Nike løbeur som eneste ur Icon_e_confused Men tålmodighed er en dyd.

Mvh
Guru13
Svar
Jeg går ud fra du tænker på Reverso Duoface Day Night.
Her er et review på JLC. Den kan sikkert have din interesse.

[url]"http://htexplained.com/watches/Reviews/JLCReverso/JLCreview.htm">http://htexplained.com/watches/Reviews/ ... review.htm[/url]

Jeg vil derfor undlade at komme med yderligere kommentar. Men jeg har intet at udsætte på JLC. Tvært imod.

Jeg ved ikke præcist hvorfor der er så mange PAM183 til salg. Det er et super lækkert ur. Jeg tror mange købte et fordi der var stor omtale af det og alle var begejstret for det. Så nogle købte nok bare fordi der var rift om dem. Jeg fik mit gennem en byttehandel, men er mere til Luminor Marina modellerne. Derfor sælger jeg mit. Men det er super lækkert.

Mads Gjødesen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)