Tom K ur hit eller skidt ?
Har netop købt dette ur syntes at det er super cool.Da jeg ikke er super ur haj vil jeg bede om jeres mening om dette ur. Evt. pris contra værk

Hilsen kja
Svar
Et ur som dette skal man købe fordi man kan lide designet og historien bag. Ikke pga. værket. Uret består af to sammenbyggede quartzværker. Om det er swiss-made ved jeg ikke. Idet værket er quartz frem for mekanisk og Rosendahl ikke just er kendt som ur-producent, vil det næppe fange urentusiasters interesse.
Om 5-7.000 kr. er en fair pris er vel op til køberen. Personligt vil jeg anbefale Oris eller Zeno i det prisleje, men jeg hælder også mest til mekaniske ure, så min uvildighed er ikke i top. Men jeg kan godt lide designet på Tom K´s ur.

Mads Gjødesen
Svar
...specielt lænken er fino efter mino mening.
Svar
Jeg er selv meget intereseret i Tom K uret, men kan ikke rigtigt bestemme mig til om jeg skal købe det, da jeg synes prisen er lidt høj.
Jeg har emailet Rosendahl for at få oplysninger om værket og producenten, da Rosendahl skriver at det er Swiss Made. De svarede tilbage at værket er et ETA G10.791, men at de desværre ikke kunne oplyse om hvem der havde produceret uret for dem, da det er en forretnings hemmelighed, hvad det så betyder?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)