Hej
Jeg skal bruge en oysterlænke til en submariner. Klarlund tager ca. 3000,-. Nogen gode forslag til hvor de kan købes billigere?
Mvh. Nielsen
•
Svar: 418
Tråde: 57
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
JEP!!!!!!! køb en kopi den får du vel for en flad 50er

.
Men på dan anden side har du råd til at købe en SUB, har du vel også råd til lidt veligeholdelse. Ragnar, Klarlund eller hvilken som helst Rolex forhandler skal jo også betale lidt løn til dem, der lige sætter lænken på, og lige ser efter at klokken nu går helt ok

Så er det ikke rigemeligt at de tjener bare lidt, så man kan få den gode service ganske free. eller er jeg helt skævt på den herover på Fynsland.
Claus Larsen
•
Svar: 316
Tråde: 14
Anonymous Skrev:Hej
Jeg skal bruge en oysterlænke til en submariner. Klarlund tager ca. 3000,-. Nogen gode forslag til hvor de kan købes billigere?
Mvh. Nielsen
Er enig med Claus. Hvis man har råd til en original Rolex Submariner så har man også (eller burde have) råd til at udstyre samme med en original lænke. En sådan koster 3500 kr. hvis det er lænken uden solide endestykker og ca. 5500 kr. med. Originale lænker kan af og til købes brugt til ca. det halve eller mindre på Ebay. Mener også at Thor Ottesen (brugte-ure.dk) har en brugt Oysterlænke til en Submariner til salg.
•
Svar: 333
Tråde: 74
Claus Larsen Skrev:JEP!!!!!!! køb en kopi den får du vel for en flad 50er
.
Men på dan anden side har du råd til at købe en SUB, har du vel også råd til lidt veligeholdelse. Ragnar, Klarlund eller hvilken som helst Rolex forhandler skal jo også betale lidt løn til dem, der lige sætter lænken på, og lige ser efter at klokken nu går helt ok
Så er det ikke rigemeligt at de tjener bare lidt, så man kan få den gode service ganske free. eller er jeg helt skævt på den herover på Fynsland.
Claus Larsen
der ikke kan læse !

Spørger Hr. Nilesen om hvor der kan købes kopi-lænker ?
Og jeg har nu ALDRIG været ude for, at mine Rolex's skulle tjekkes mht. om klokken nu går

, fordi der har været noget med lænken

Men okay, måske de fynbo'er tager ved og bruger de store maskiner, når der skal rodes med lænker
Selvfølgelig skal der original lænke på, men de kan med ofte med fordel købes på det tyske marked, bl.a har jeg købt på det tyske auktionsmarked Ebay.
Så se dig lidt omkring inden du slår til
Guru13
•
hvad hedder hjemmesiden til den tyske ebay? er der også en engelsk ebay eller er der kun en amerikansk. jeg tænker især på sælgere som bor i europa. på ebay.com er det mest amerikanere der sælger.
•
Svar: 39
Tråde: 11
Modtaget Likes: 7 i 5 svar
Givet Likes: 2
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ebay.de">www.ebay.de</a><!-- w -->
•