Vintageure.dk får meget snart nyt udseende og teknik
Godt initiativ.

Jeg syntes det er et godt designt / opsætning af siden.
Dog er siden meget 'tekst'tung - det virker som om man forsøger at presse mere tekst ind end der egentlig er plads til.

VH Tommy
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.urmagerne.dk">www.urmagerne.dk</a><!-- w -->
Svar
Tilsyneladende er det nu ikke længere nødvendigt med den vandrette scrollbare. Det håber jeg i hvert fald.

Men hvorfor 2 lodrette scrollbare ? Een er rigeligt.

Ellers syntes jeg det ser rigtigt godt ud
Svar
Jan Kirk - Vintageure Skrev:Kig her - [url]"http://195.69.129.215/PortalVBVS/DesktopDefault.aspx">http://195.69.129.215/PortalVBVS/DesktopDefault.aspx[/url] og lad mig mig høre hvad I synes om det ??!!

Forslag modtages gerne !!

MVH
Jan Kirk

Vintageure.dk Icon_e_biggrin
Det ser da ud som en klar forbedring, at man i det mindste åbner hele stien og i et læsbart format Man skal jo nok teste lidt frem og tilbage, men jeg synes umiddelbart det virker som en klar forbedring
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hvis vintageure.dk var min kunde, så ville jeg nok sige, at han/hun prøvede at sige alt for meget i sin headline. Gem til brødtexten.

For mig er det direkte irreterende at skulle scrolle så meget. Hellere flere link til overskuelige sider. Man skal ikke nødvendigvis fyre det hele af med det samme. En websites credo bør være overskuelighed. En salgssite specielt. Ellers er der risiko for at førstegangsbrugere klikker sig væk, idet det hele er alt for overvældende.

De fleste die-hard brugere har sikkert allerede sat deres bookmark på den åbningsside de ønsker, forsiden bliver næppe brugt af den daglige bruger, men bør derfor være indbydende for den førstegangsbruger, der søger et specifikt ur og som ikke deltager i daglige diskussioner eller ditto salg.

Søgefunktion er genialt, det er savnet.
Svar
Enig mht. uoverskueligheden af forsiden.
Man bliver bombet med indryk og oplysninger.
Jeg bryder mig ikke om scroll generelt, medmindre det er som i salgsannoncerne.

Såvidt jeg husker Icon_redface er der noget, som hedder Fitts lov, hvor det kort kan forklares at brugervenligheden øges, hvis det er muligt at bruge hele tabellen, som omgiver de enkelte navigationsmuligheder, fremfor man skal ind og ramme teksten først.
Dette kunne være en fordel da teksten, der anvendes til navigationspunkterne er forholdsvis lille.
Svar
Jeg håber meget at link's til "Nyeste ure" og "handlede ure" sorteret som man nu ønsker det osv bliver bevaret på forsiden.

Det ville også være fedt med fritekst søge funktion. Så man kan søge efter alt der er skrevet, handlet og sat til salg indenfor et mærke eller en urfeature.
God dag til alle
Mark
Svar
Mindre scroll tak, eller fint layout Icon_e_biggrin
Svar
synes det er rigtig fedt! især at man nu kan finde et brugt ur der passer til ens pengepung. meget flot! måske skulle du overveje at forhøje prisen på annoncer fra 100kr til 200kr og så udvide reklamen for denne side, så der kommer flere købere. synes det går noget trægt med salget!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)