Koeb af ur i USA
#1
Beklager de manglende danske bogstaver, men sidder paa et hotel i USA! Er faldet over en raekke billige - ja, de er originale - Seiko-ure, som jeg er blevet noget varm paa!\
Jeg har faaet modelnumrene skrevet ned og vil gerne tjekke/sammenligne med danske priser.\

Nogle forslag til sider hvor jeg kan goere dette?\
Urene er ubrugte, enkelte er "almost perfect", men de fleste er sandsynligvis aeldre modeller. Jeg har i hvert fald ikke - via et hurtigt kig - kunnet finde dem paa Seikos hjemmeside.

I haabet om en hurtig hjaelpende haand, da jeg inden for det naeste doegn drager videre!
\
Rasmus P
Svar
#2
Seiko automatic divers 200m koster i dk kr. 3000, kr. 1400 fra fjernøsten leveret til døren med moms und alles.

Mikael
Svar
#3
chronograph.com i singapore er en fornøjelse at handle med - --
hurtige & effektive - -har MANGE seiko der aldrig ses i europa
Svar
#4
jeg kan åbenbart ikke holde mig logget på her Icon_cry
forrige indlæg var fra mig , BTW -Mikael L -er du stadig lige så glad for dit SKX009 som jeg er for mit ?
I kategorien "bang for the buck" må den sgu være i særklasse Icon_e_biggrin
Cheers - Bjørn H.
Svar
#5
det er eddermame meget ur for pengene, så den hos Gullaksen til 3k her den anden dag, så det er value for the money. Har brugt den hver dag på arbejde og i haven etc., den kan tåle en del...og går fint...

hvad med din Marathon SAR?, det er godt nok også en solid fætter, er lidt misundelig, da jeg syntes den rent robutheds/udstrålings-mæssigt ligger en klasse højere....(den er rå og sej, hvilket tiltaler mig)

næste gang du bestiller natoremme hjem kan jeg så få en med?, så har jeg også en god undskyldning til igen at se hvad der sker i projekt kampfswimmer (et imponerende projekt, håber du får tid til at komme videre med det)


Mikael
Svar
#6
Hej

Jeg har kigget på chronograph.com og det ser spændende ud.

Er der forskel på SKX007 og SKX009 - udover lynettens farve?

Hvilken rem/lænke har i valgt - jeg er specielt interesseret i om lænken på SKX009K4 er behagelig - alternativt den med rem?

/Crook
Svar
#7
Hej Crook,
der er så vidt jeg ved kun farve forskelle på oo7 og oo9,
og nu kunne jeg ikke stå for Pepsi lynetten - - - -
en anden detalje du bør observere er bogstavet efter typenr.
et j angiver at uret er samlet i japan (SKX009J) s -k osv angiver at de ikke er samlet i japan - det er op til dig - du gir' ca 40 $ for et J
jeg købte en skx009j -med gummirem - som øjeblikkelig blev skiftet ud med en 22 mm nato rem - ku ikke drømme om at bruge andet Icon_e_wink
Jeg har ikke førstehåndskendskab til seiko's dykkerlænker, men har da hørt at de er i absolut første division hvad angår funktion og holdbarhed
İmage
Svar
#8
[url]"http://www.makedostudio.com/watches/seiko-divers/gallery/">http://www.makedostudio.com/watches/sei ... s/gallery/[/url]

mvh Jacob H[/url]
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)