Kill Bill2
#1
Er i helt sikre på at det er et FAKE Rolex jeg synes ikke at sekundviseren bevæger sig i hele sekunder nok nærmere i 4 til 5 ryk pr sekund og da jeg ikke er Rolex ekspert synes jeg det virker reelt nok, det er i hvert fald ikke et Quartz ur så kan folk sige hvad de vil
Svar
#2
at viseren bevægede sig i hele sekunder!

My 2c
Svar
#3
Jeg var inde at se filmen i går, efter at have læst indlæggene om det 'fake' Daytona, så jeg var helt parat, da det dukkede frem på skærmen. Og viserne bevæger sig altså IKKE i sekundryk! Jeg er heller ikke Rolexekspert, men jeg ved dog, hvad et sekund er, og uret i filmen bevæger sig - som det ganske rigtigt påpeges af en anden i denne tråd - med ca. 4-5 ryk pr. sekund. Grunden til, at mange får et andet indtryk er måske, at det er et supernærbillede, der får hvert ryk til at se så stort ud, at man går ud fra, viseren bevæger sig et helt sekund. Men prøv at se på sekundmarkeringerne ude i kanten af skiven, og det vil blive klart, at viseren ikke bevæger sig i et ryk pr. sekund (lyt desuden til lydsiden i denne scene, der gengiver urets tikken: også her bliver det klart, at viseren i hvert fald bevæger sig 4 gange pr. sekund).
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)