Omega med proveniens.
Ur med proveniens. Det er lykkedes mig at købe et Omega med en speciel historie. Uret har tilhørt den afdøde kajakroer Erik Hansen fra Holstebro. Han er med i idrættens Hall of Fame. Han vandt OL og VM og mange DM og han er alle tiders største kajaknavn i Danmark. Uret har han fået
af Holstebro kommune ved hjemkomsten fra OL i Mexico 1968.
Han omtaler selv uret i dette program ( ca 1 minut inde):
[url]"http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=34021" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=34021[/url]
Jeg har købt uret af hans søn.
İmage
İmage
İmage
Svar
FEDT! Tillykke med et ur med en cool historie!
Svar
Cool.

Constellation er afsindig smukke ure og lidt historie knyttet til det, gør det bare sjovere.
Svar
Tillykke med det smukke ur. Jeg er gammel nok til at huske Erik Hansen. Han deltog i fire OL og vandt guld og to gange bronce. Desuden vandt han 12 medaljer ved VM og EM. Han var dansk mester 37 gange! I sandhed en stor sportsmand.
jK
Svar
KimT Skrev:Cool.

Constellation er afsindig smukke ure og lidt historie knyttet til det, gør det bare sjovere.

Enig hvis vi snakker vintage, de nye syns jeg ikke er omegas mest lykkede design.

Sej historie ellers.
Svar
Daniel Skrev:
KimT Skrev:Cool.

Enig hvis vi snakker vintage, de nye syns jeg ikke er omegas mest lykkede design.
Helt enig - de nye bryder jeg mig slet ikke om Icon_e_wink
Svar
Fantastisk. Et meget flot ur og så giver det lige lidt ekstra at det har dansk proveniens... Tillykke med det.
Svar
Stort tillykke med uret.

Altid spændende hvis der følger en speciel historie med uret .
vh Hans Henrik
Svar
Lækkert ur, tillykke med det.

I mine øjne bliver et gammelt ur langt mere interessant, når der er sådan en historie knyttet til det.
Godt fundet!

Mvh
Bo
My watch is waterproof! Never have I seen a single drop of water come out of it...
Victor Borge

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)