Hunde
Tak skal i have Icon_e_smile Jeg nyder virkelig at have hund. Det er min Rottweiler nr 2. Har altid været glad for hunde, men det var først efter indbrud i privaten (ca 12-13 år siden) jeg tog springet og blev hunde ejer. Indtil videre har det været en effektiv tyverialarm.
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Jeh har jo 2 hunde. Bonnie på 9 år og Maggie på knap 5 måneder

İmage

İmage

İmage

De er ikke tæt i familie selvom de ligner hinanden

Vh baun
Svar
John Skrev:Tak skal i have Icon_e_smile Jeg nyder virkelig at have hund. Det er min Rottweiler nr 2. Har altid været glad for hunde, men det var først efter indbrud i privaten (ca 12-13 år siden) jeg tog springet og blev hunde ejer. Indtil videre har det været en effektiv tyverialarm.

ELSKER Rottweiler der går dårligt en dag hvor jeg ikke savner hende jeg havde ( min første hund)
Hun døde desværre alt for tidligt af muskelsvind.

Måtte sige farvel til min elskede engelske bulldog her sommers han er også stærkt savnet,
Så lige pt er vi uden hund i familien, når/hvis vi skal have igen skal det helt klart være en Rott. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Kejseren af Århus Syd..... Savnet!

İmage
Svar
For satan den er også sød,
Har også overvejet den race flere gange. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Min (tredie) border, som nu er 18 måneder Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

Kamstrup
Svar
Sød vovse Kamstrup Icon_love
Mvh Kim 
Svar
İmageİmage

Her ser vi familiens "hund", det skal siges det ikke var mit valg! Det sjove er at den har en opfattelse af at den er større end alle andre hund, så den er ekstremt hidsig ... Icon_e_biggrin
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Vi har også "hund"
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)