Panerai Pics
pbr Skrev:Superflot rem - men der er mange "designelementer" tilfælles mellem den og møtrikken ! Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink

Ja den er lidt fjollet kan jeg godt se Icon_e_smile jeg bruger den egentlig hvis jeg vil tage et billede hvor uret står oprejst. Hvorfor jeg valgte at lægge det på den også ved jeg sgu ikke :-D
Nå men remmen er cool uanset hvad den lægger på Icon_e_smile
Svar
Fetsnaski Skrev:
pbr Skrev:Superflot rem - men der er mange "designelementer" tilfælles mellem den og møtrikken ! Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink

Ja den er lidt fjollet kan jeg godt se Icon_e_smile jeg bruger den egentlig hvis jeg vil tage et billede hvor uret står oprejst. Hvorfor jeg valgte at lægge det på den også ved jeg sgu ikke :-D
Nå men remmen er cool uanset hvad den lægger på Icon_e_smile

Faktisk synes jeg egentlig, at det ser ret fedt ud, at bruge møtrikken ................. det gav bare en lidt pudsig association i dette tilfælde !

Kanon fed rem til det ur og samtidig også et fedt billede ! :-D
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
PAM 312 på DIY-rem #2.

Udmærket resultat, med lidt bedre finish end 1. forsøg. Det går fremad Icon_e_biggrin1

İmage
JS Watch Islandus
Victorinox Alpnach Special Edition
Panerai PAM 312
Oris Aquis Depth Gauge
Svar
Fik en ny Johnny Torrez Baseball-rem igår, ret cool hvis jeg selv skal sige det Icon_e_smile jeg har et eller andet med de baseball-remme.

İmage

İmage

İmage
Svar
Super cool. Det passer godt til både uret og dig Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Super cool. Det passer godt til både uret og dig Icon_e_wink

Mange tak Kim:-) det synes jeg også.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)