"Dark Side of the Moon" rem erhvervet
Efter at have set Phredes flotte urrem besluttede jeg mig for ligeledes for at anskaffe en "Dark Side of the Moon" rem til mit Speedmaster. Ved henvendelse til diverse forhandlere i København blev det oplyst, at leveringstiden på remmen var ca. 10 uger.

Da jeg alligevel skulle på familiebesøg i Schweiz forhørte jeg mig pr. mail hos Omegabutikken på Bahnhofstrasse i Zürich. Omega havde remmen på lager, og tilmed til en bedre pris end i DK. Jeg slog derfor til, og fik lagt en rem til side.

Sidste uge var jeg så forbi butikken, hvor jeg fik sat remmen på. Virkelig højt serviceniveau i butikken fra start til slut. Mit ur fik en hurtig pudsning og lænken fik jeg retur i et flot rødt "læderetui" uden beregning. Flot flot.

İmage

İmage

İmage

Jeg er meget tilfreds med resultatet, og tror der går noget tid inden jeg får lænken på igen.

Tak for inspiration Phrede Icon_smil
Svar
Det er godt nok en super rem. God fortælling om en god service oplevelse.
Carl Skrev:Jeg er meget tilfreds med resultatet, og tror der går noget tid inden jeg får lænken på igen.
Tak for inspiration Phrede Icon_smil
... den Phrede, den Phrede - han kan da osse sætte "Speedmaster kuller" i hovedet på os alle.
Personligt er jeg meget tilbageholdende med remme, og har faktisk kun een, der er specifik til netop det ur:
İmage

Forbeholden overfor remme, eller ej - "Dark side of the moon - remmen" kunne let finde vej til mit håndled - Smukt

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
usædvanlig flot rem!!! Godt valg.

Hvad er prisen på remmen?

DBH Lasse
Svar
Det ser super godt ud!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Mange tak - er også rigtig glad for den. Det er næsten som at få et nyt ur Icon_smil

Remmen kostede 80 CHF og det keramiske spænde kostede 125 CHF, så ca. 1230 kr ialt.

Alene remmen skulle jeg have betalt 1000 kr for i DK. Utroligt nok, så er nogle ting altså billigere i Schweiz i forhold til DK.

Mvh

Carl
Svar
Må man spørge hvor du købte det ??

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Ja selvfølgelig.

Jeg købte rem og spænde i den officielle Omega butik. Adressen er Bahnhofstrasse 48, 8001 Zürich

Mvh

Carl
Svar
Orv, tak for komplimenterne..!

Dog kører jeg pt den ultra-behagelige alligator, der passer til uret....
İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)