Har nogen her handlet på den tyske eBay?
Det er hellere saadan, at der er flere og flere salgere, som ikke gider acceptere paypal mere. Det har ogsaa at goere med ebay's "buyer protection" og folk der bruger det til snyd.
Skift ur, når du står op!
Svar
Har handlet på eBay.de nogle gange (ikke ure, med MB/BMW-stumper) og ja, det skal helst foregå på tysk og ja, de vil helst kun sende til kunder i Tyskland, men de fleste kan "overtales" til at sende til DK, især hvis man laver en bankoverførsel!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Citat:Det er hellere saadan, at der er flere og flere salgere, som ikke gider acceptere paypal mere. Det har ogsaa at goere med ebay's "buyer protection" og folk der bruger det til snyd.
Ja ! Buyer Protection ødelagte PayPal og rigtigt nok flere og flere sælgere vil ikke mere bruge PP.
Så kan de mange tyske sælgere som aldrig noede at åbne en PayPal konto føle sig heldige... Icon_e_wink
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Her er lidt af min erfaring omkring emnet Ebay

At samme konto kan bruges på alle Ebay sider kan jeg ikke tilslutte mig, har prøvet uden at kunne få lov, så jeg har måtte oprette en konto til .com og en konto til .de

nogle tyske sælgere på .com vil ikke sende til DK, men finder man samme sælger på .de vil de gerne, er min erfaring,samt prisen kan variere fra .com til .de

Samme sælger kan også har 2 forskellige profiler på de 2 ebay sider. Dog har de fleste efterhånden PayPal som betalingsmetode.
NOB
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)