Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Janus2312 Skrev:Ved I godt, at i Skotland, så benævnes den del der fordamper når whiskyen lagrer på egetæstønder, "angels share", hvilket jeg finder meget poetisk?
Fedt! Heller ikke så svært at blive lyrisk hvis man får lidt højlandsk kildevand!
Svar: 233
Tråde: 23
Modtaget Likes: 118 i 54 svar
Givet Likes: 0
Guys, der fik i mig lige til at falde i vandet: napper sgu lige en enkelt af en 21 års Bowmore, som jeg købte på destilleriet for et par år siden..... Og i er ikke alene om at udløse min løssluppenhed, jeg er også super, super-glad for mit nye ur, modtaget i morges: et Martin Braun Grand Prix i fabelhaftig god stand, erhvervet for en slik....
Slàinte !!!
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
Damn en lækker tråd. Man bliver helt tørstig
Jeg fik lejlighed til at smage denne forleden i forbindelse med et middags-arrangement som en ur-butik holdt sammen med whisky producenten. Den smagte rigtigt, rigtigt godt. 40 år gammel!
De snakkede godt nok om at den var helt speciel, hvilket den også var i forhold til en lidt yngre version vi fik smagt senere.
Jeg checkede google da jeg kom hjem...og fik et chok. En flaske koster USD 21-22.000.
Så har man prøvet det med...
Claus
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
cfnissen Skrev:Damn en lækker tråd. Man bliver helt tørstig 
Jeg fik lejlighed til at smage denne forleden i forbindelse med et middags-arrangement som en ur-butik holdt sammen med whisky producenten. Den smagte rigtigt, rigtigt godt. 40 år gammel!

De snakkede godt nok om at den var helt speciel, hvilket den også var i forhold til en lidt yngre version vi fik smagt senere.
Jeg checkede google da jeg kom hjem...og fik et chok. En flaske koster USD 21-22.000.
Så har man prøvet det med...
Claus
Ouch!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•