Whisky!!
Bartsimp Skrev:Nyder da også en god whisky i ny og næ.

Fandt lige et par ældre billeder af hylderne i kælderen.

İmage

İmage

İmage

Mvh
Thomas

Lækkert!
Hvis du ikke drikker så tit, så læg flaskerne ned, så risikerer du ikke at whiskeyen ødelægges og eller at alkoholen fordamper...

//Berg
Svar
Ved I godt, at i Skotland, så benævnes den del der fordamper når whiskyen lagrer på egetæstønder, "angels share", hvilket jeg finder meget poetisk?
Svar
Janus2312 Skrev:Ved I godt, at i Skotland, så benævnes den del der fordamper når whiskyen lagrer på egetæstønder, "angels share", hvilket jeg finder meget poetisk?

Præcis! Det napper jeg lige en enkelt på;-) slàinte!
Svar
Janus2312 Skrev:Ved I godt, at i Skotland, så benævnes den del der fordamper når whiskyen lagrer på egetæstønder, "angels share", hvilket jeg finder meget poetisk?
Fedt! Heller ikke så svært at blive lyrisk hvis man får lidt højlandsk kildevand! Icon_e_wink

//Berg
Svar
Guys, der fik i mig lige til at falde i vandet: napper sgu lige en enkelt af en 21 års Bowmore, som jeg købte på destilleriet for et par år siden..... Og i er ikke alene om at udløse min løssluppenhed, jeg er også super, super-glad for mit nye ur, modtaget i morges: et Martin Braun Grand Prix i fabelhaftig god stand, erhvervet for en slik....
Slàinte !!!
Svar
Fik mig lige til at kigge i mit billed-arkiv, hvor jeg var på en Whisky messe og det er snart tid igen

http://www.whiskymessen.dk/

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Icon_drinks
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Damn en lækker tråd. Man bliver helt tørstig Icon_e_wink

Jeg fik lejlighed til at smage denne forleden i forbindelse med et middags-arrangement som en ur-butik holdt sammen med whisky producenten. Den smagte rigtigt, rigtigt godt. 40 år gammel!

İmage

De snakkede godt nok om at den var helt speciel, hvilket den også var i forhold til en lidt yngre version vi fik smagt senere.

Jeg checkede google da jeg kom hjem...og fik et chok. En flaske koster USD 21-22.000.

Så har man prøvet det med...

Claus

Svar
cfnissen Skrev:Damn en lækker tråd. Man bliver helt tørstig Icon_e_wink

Jeg fik lejlighed til at smage denne forleden i forbindelse med et middags-arrangement som en ur-butik holdt sammen med whisky producenten. Den smagte rigtigt, rigtigt godt. 40 år gammel!

İmage

De snakkede godt nok om at den var helt speciel, hvilket den også var i forhold til en lidt yngre version vi fik smagt senere.

Jeg checkede google da jeg kom hjem...og fik et chok. En flaske koster USD 21-22.000.

Så har man prøvet det med...

Claus

Ouch!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)