Svar: 50
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg er lige "flyttet" til en by lidt udenfor Paris, i forbindelse med mit sabbatår, og jeg kender ikke byen så godt, så tænkte om der var nogen der kunne give et godt råd eller 2 om nogle urforretninger i Paris. Det må meget gerne være med fokus på vintage ure (især Omega) :) Men nye ure kan også gå ;)
//Stefan
•
Svar: 26
Tråde: 2
Er stødt på nogle vintage, herunder Omega og Zenith, på diverse loppemarkeder. Prøv at google loppemarkeder i Paris - de ligger typisk søndag formiddag (en god idé at komme tidligt, inden der kommer alt for mange tourister).
•
Svar: 1,053
Tråde: 42
Romario Skrev:Er stødt på nogle vintage, herunder Omega og Zenith, på diverse loppemarkeder. Prøv at google loppemarkeder i Paris - de ligger typisk søndag formiddag (en god idé at komme tidligt, inden der kommer alt for mange tourister).
På de store loppemarkeder (hvor jeg var forbi sidste år) skal du blot regne med at de er ret prof . Så priser måske er som I forretninger.
Men hyggeligt at gå rundt og se hvad de har. Jeg så et vintage Rolex 5513 og det vidste han godt hvad skulle koste
•