AP har netop vundet en retsag vedr. RO designet
MortenKN Skrev:26300 med brun skive og orange visere..... FEEEEED combo
Jaaah, den er så fed!
Er selv helt skudt i en ROC... Skal også snart have en til samlingen...

//Berg
Svar

Hvad bliver der af det Richard Mille du har snakket så meget om? Icon_naugthy Icon_e_biggrin1
Svar
Icon_thistreadis
Svar
İmage
Simon Hedegaard
Svar
Jeg prøvede præcis den model til GTG i Næstved sidste år. Det var Micki, som havde den med. Den er fed på billeder, MEN IRL er den SÅÅÅ overdrevet fed!!!

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Citat:af MikkelBA » 16/01/2014 22:43

Hvad bliver der af det Richard Mille du har snakket så meget om? Icon_naugthy Icon_e_biggrin1

Det bliver ved snakken, da det ikke er realistisk..... Brugtpriserne er steget en del og en RM010 i titanium ligger efterhånden på +200K brugt (med enkelte undtagelser) og dertil kommer nok branchens mest sindssyge servicepriser, når vi snakker ret basale time/date værker. Så altså man skal sgu være ved muffen før det holder. Der er ikke meget sjov i at ha sådan et ur, hvis man ikke har råd til at holde mekanikken ved lige.... Lidt som at købe en Lambo og ikke have råd til at skifte bremser på pisset.

Jeg holder mig til Rolex og når trangen til lidt high-end melder sig, så blir det nok ved AP....
Svar
Hedegaard Skrev:İmage

DAYMN! DET SER GODT UD!

Er det en ltd. edit. eller hvordan hænger det sammen?
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Lækker, monster lækker klokke :-) stort tillykke med det
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
MortenKN Skrev:
Citat:af MikkelBA » 16/01/2014 22:43

Det bliver ved snakken, da det ikke er realistisk..... Brugtpriserne er steget en del og en RM010 i titanium ligger efterhånden på +200K brugt (med enkelte undtagelser) og dertil kommer nok branchens mest sindssyge servicepriser, når vi snakker ret basale time/date værker. Så altså man skal sgu være ved muffen før det holder. Der er ikke meget sjov i at ha sådan et ur, hvis man ikke har råd til at holde mekanikken ved lige.... Lidt som at købe en Lambo og ikke have råd til at skifte bremser på pisset.

Jeg holder mig til Rolex og når trangen til lidt high-end melder sig, så blir det nok ved AP....

All right, ville blot lige høre om der stadig var planer eller om de var skudt ud Icon_e_biggrin1 AP'en er også kanon lækker, så mon ikke det er et fint alternativ ;)
Svar
Super sprød model. Et af de AP'er der i min bog giver mest smæk for skillingerne. Koster jo ca. det samme som et plain 15300 på brugtmarkedet.

RM er for de fleste af os stort set uopnåeligt. Servicepriserne holder også mig fra at prøve. Jeg betaler gerne en seriøs sjat i service, men vil også have noget for pengene, få at et alm. service på et RM05/RM10 koster +20 k hører ingen steder hjemme. Der er INTET i det værk der gør det skal koste mere end max. 6-8 k. Så hellere noget 18 K AP/PP når vi snakker +200 k klokker Icon_drool

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)