Tyveri af Omega Seamaster
Hvis I bliver tilbudt et billigt Omega Seamaster må I godt være på vagt!

I nat omkring kl. 02:20 blev min 18 årige søn passet op af 5-6 Somalier på Store Torv i Århus.
De begyndte at prikke og skubbe til ham og pludselig opdager han, at den ene løber væk med hans ur.
Han råber op, men der er ingen som reagerer i første omgang. Han prøver derfor selv at fange dem, men desværre forgæves.
Han er naturligvis rystet over episoden, men heldigvis uskadt.

Uret som blev stjålet er et sort Omega Seamaster 300m, quartz, ref. nr. 212.30.41.61.01.001 med serie nr. 91430532 fra januar 2013.
İmage
Svar
Det er sådan noget, der kan gøre mig forbandet vred at læse !!! Icon_twisted Icon_twisted Icon_twisted

Men det vigtigste er trods alt, at din søn slap fra det, uden at der skete noget alvorligt !! Utroligt, hvis man skal til at bevæge sig i flok, for at kunne slippe afsted med at gå gennem byen uden at blive røvet !!! Icon_evil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ja, det er godt nok svært ikke at blive harm!

Men som Peter siger, så syntes jeg at den slags historier som starter med:
Citat: I nat omkring kl. 02:20 blev min 18 årige søn passet op...
de ender som oftest på skadestuen, så i det lys har i måske været heldige.
Vi må bare håbe at din søn ikke bliver så rystet af oplevelsen, at han holder op med at gå med kvalitetsure.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)