Audemars Piguet sagsøger Hilfiger
#11
Hvad med TW STEEL - de har de første 1000 modeller som er rent rip off - det samme gælder steinhart!
Steinhart har nogle fede modeller, men udelukkende pga deres åbenlyse designtyveri vil jeg ikke have noget som helst med dem eller deres ure at gøre. - beklager på forhånd hvis jeg fornærmer nogle steinhart ejere...
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#12
Ralle Skrev:Jeg har et 100% tilbagelænet forhold til, at nogle lader sig inspirere af andre i større eller mindre grad... Det kunne for eksempel ikke genere mig mindre, at Steinhart Ocean 44 til forveksling ligner Rolex Deepsea - who cares?

Det er da ikke særlig svært at se hvor de får deres inspiration fra generelt Icon_e_biggrin1 De har også GMT Master II og IWC Aquaracer. Det må da være noget utilfredsstillende sådan at "lade sig inspirere" hele tiden, for dem der udvikler urerne.
____________________
Med venlig hilsen,
Rune

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar
#13
Rune B Skrev:De har også GMT Master II og IWC Aquaracer.
Der er ure som hedder Tag Heuer Aquaracer og IWC Aquatimer, men et IWC Aquaracer findes vist ikke Icon_e_biggrin1
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#14
Slettegaard Skrev:
Rune B Skrev:De har også GMT Master II og IWC Aquaracer.
Der er ure som hedder Tag Heuer Aquaracer og IWC Aquatimer, men et IWC Aquaracer findes vist ikke Icon_e_biggrin1

Hehe, der er så meget aqua :) Det var naturligvis aquatimer jeg mente :)
____________________
Med venlig hilsen,
Rune

Tudor Heritage Chrono Blue (70330B)
Tudor Pelagos (25500TN)
Revue Thommen Moon Phase (16066.2537)
Certina DS Podium
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)