Seiko Alpinist
Seiko Alpinist (SARB017) mit første køb fra Japan.
İmage
İmage
İmage

Kompas funktion, uret holdes vandret og timeviser mod solen. Kompassets syd pil sættes midt mellem kl 12 og timeviseren. Kan kun bruges på den nordlige halvkugle.

Icon_cool Jan-Erik aka Roy
Svar
Velkommen til forum Icon_e_wink

Til lykke med et flot ur i en rigtig god kvalitet Icon_cool Håber du nyder det, og at du vil bære det med stor glæde Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Også velkommen herfra ! Icon_smil

Så vidt jeg husker, er der én mere herinde, som for ikke så lang tid siden har købt et Alpinist !

Håber, du får glæde af det og at du vil fortælle lidt om dine erfaringer med uret, efterhånden som du lærer det at kende Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tak for velkomsten.
Jeg vil overveje en anmeldelse af uret, som i mellem tiden er blevet monteret med en Oyster lignende lænke.

Jan-Erik aka Roy
Svar
Hej Roy, velkommen til og stort tillykke med dit Alpinist, det er virkelig et flot ur!!!

Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)