AP 15400 urskive
Godaften derude,

er der nogle der kan fortælle mig hvad en separat skive til et AP 15400, fx blå skive, koster hos en AD forhandler?!

Og/eller på det "grå marked"?!
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Jeg aner det ikke - et kald til Klarlund er nok bedste bud.
Tidligere har AP været nemme at have med at gøre ifht. skive/farveskift, men om de stadig er det ved jeg ikke.
Nu har de jo lavet det, så den blå version kun kan købes i deres egne butikker og ikke hos AD'er.
Svar
KimT Skrev:Jeg aner det ikke - et kald til Klarlund er nok bedste bud.
Tidligere har AP været nemme at have med at gøre ifht. skive/farveskift, men om de stadig er det ved jeg ikke.
Nu har de jo lavet det, så den blå version kun kan købes i deres egne butikker og ikke hos AD'er.
Hej Kim,

ringede til Klarlund igår og de er ved at undersøge prisen på det. De fortsæte mig iøvrigt at AP ikke normalt anbefaler at man skifter skiven ud og det er også yderst sjældent at Klarlund gør dette - så tænker at jeg springer over, og måske venter til at jeg finder et AP med blå skive:-))
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Det er også lækkert med blå skive Icon_e_biggrin1

İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)