Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Hej!
Det er velkendt at man kan købe disse transformed Ranchero, bla. i Sverige ses de jævnligt. Dengang gad man ikke købe den flotte skive og man måtte sætte Seamaster skiver på for at få dem solgt.
Jeg ville købe en færdig skive på nettet søg "Omega 2996 dial" de koster nok omkring kr. 1.500. Mine erfaringer med at få dem lavet i Østen er at det tager lang tid + 6 mdr. og resultatet ser du først bagefter.
Så vil jeg sælge den som Ranchero med redone/aftermarket skive. Langt de fleste Ranchero til salg har fået renoveret deres skive.
Du kan hurtigt hente prisen på skiven hjem da selv en Ranchero med aftermarked skive koster 2-2,5X en med Seamaster skive.
MVh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 55
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tak Thomas, jeg tror at det er det jeg gør. Standen på resten af uret er ret forrygende, så der er mulighed for at der kommer et rigtig fint ur ud af det. Desværre er viserne gyldne dauphin, som ikke rigtig passer til den sorte skive. Men det finder jeg nok ud af.
Mvh, Ivan
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg har et par gange købt både visere og skive til sådan en.
Denne er den sidste
Jeg vil mene de handles til lige under 10 K når de er lavet.
Du kan jo ikke få lavet din skive om til en Ranchero da der jo ikke må være huller til påsatte index i Ranchero skiven.
Vh baun
•